نمایش مختصر رکورد

dc.date.accessioned1399-07-09T09:42:04Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-30T09:42:04Z
dc.date.available1399-07-09T09:42:04Zfa_IR
dc.date.available2020-09-30T09:42:04Z
dc.date.issued2016-11-21en_US
dc.date.issued1395-09-01fa_IR
dc.date.submitted2016-12-11en_US
dc.date.submitted1395-09-21fa_IR
dc.identifier.citation(1395). نقش ابزارهای تبلیغاتی در بازاریابی و جذب گردشگر مطالعه موردی استان اردبیل. فضای گردشگری, 5(20), 1-18.fa_IR
dc.identifier.issn2251-8827
dc.identifier.issn2676-7228
dc.identifier.urihttp://gjts.malayeriau.ac.ir/article_526652.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/366961
dc.description.abstract<strong>صنعت گردشگری با تمام بخش‌های دیگر متفاوت است؛ زیرا که برخلاف بخش تولید، در بخش گردشگری، یک مکان به اضافه تمام آنچه که آن مکان ارائه می دهد، به فروش می‌رسد. در هر زمانی رقابت در سطح جهانی وجود دارد و ارتقاء مقاصد گردشگری، به ایده‌های خلاق و ناب نیاز دارد تا سبب توسعه گردد. یک مکان توسعة گردشگری و تبلیغات پیوند تنگاتنگی با یکدیگر دارند. تبلیغات می‌تواند در گسترش تولید، درآمد و ایجاد اشتغال در گردشگری نقش مهم و اساسی داشته باشد. از این رو این پژوهش با استفاده از روش تحقیق توصیفی- تحلیلی به تحلیل نقش ابزارهای تبلیغاتی در بازاریابی گردشگری و جذب گردشگران می‌پردازد. جامعة آماری پژوهش شامل گردشگرانی است که در طول فصل تابستان سال 1394 از مکان‌های گردشگری استان اردبیل دیدن کرده‌اند. روش گردآوری داده‌ها و اطلاعات در این پژوهش از نوع کتابخانه‌ای و میدانی (پرسشنامه‌ای) است. برای تجزیه و تحلیل داده‌ها و آزمون فرضیات پژوهش از مدل رگرسیون گام به گام استفاده شده است. نتایج این تحقیق نشان می‌دهد بین ابزارهای تبلیغاتی و میزان شناخت گردشگران از جاذبه‌های گردشگری رابطه معناداری وجود دارد. همچنین نتایج به دست آمده، حاکی از تأثیر زیاد ارتباطات فردی در تبلیغات گردشگری است.</strong>fa_IR
dc.format.extent8144
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایرfa_IR
dc.relation.ispartofفضای گردشگریfa_IR
dc.subjectصنعت گردشگریfa_IR
dc.subjectجاذبه‌های گردشگریfa_IR
dc.subjectبازار گردشگریfa_IR
dc.subjectرگرسیون گام به گامfa_IR
dc.titleنقش ابزارهای تبلیغاتی در بازاریابی و جذب گردشگر مطالعه موردی استان اردبیلfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeمقاله پژوهشیfa_IR
dc.citation.volume5
dc.citation.issue20
dc.citation.spage1
dc.citation.epage18


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد