نمایش مختصر رکورد

dc.date.accessioned1399-07-09T09:41:56Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-30T09:41:56Z
dc.date.available1399-07-09T09:41:56Zfa_IR
dc.date.available2020-09-30T09:41:56Z
dc.date.issued2014-05-22en_US
dc.date.issued1393-03-01fa_IR
dc.date.submitted2014-06-16en_US
dc.date.submitted1393-03-26fa_IR
dc.identifier.citation(1393). بررسی نقش فرهنگ بازارگرایی در توسعه صنعت گردشگری. فضای گردشگری, 3(10), 39-52.fa_IR
dc.identifier.issn2251-8827
dc.identifier.issn2676-7228
dc.identifier.urihttp://gjts.malayeriau.ac.ir/article_520357.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/366915
dc.description.abstractبا توجه به توانمندیهایایراندرزمینهگردشگری،لازم است بهجایگاهشایسته­ای دراینصنعتدستیابد .ازجملهعواملیکهمی­تواندصنعتگردشگریکشورراتوسعهوبهبودبخشد، بکارگیریابزارهاوپارامترهایموثربازاریابی و از آن جمله بازارگراییاست. این پژوهش به منظور بررسی نقش بازارگرایی، در توسعه صنعت گردشگری در سطح استان لرستان، انجام شده است. از این رو به منظور بررسی فرضیه­هایی که مبتنی بر مدل این پژوهش می­باشند، پرسشنامه ساخته شده پس از تایید روایی و پایایی، بین کلیه مدیران سازمان­های گردشگری استان لرستان که شامل 50 مدیر می­باشند، به عنوان جامعه آماری توزیع گردید. تحلیل داده­های احصایی از پرسشنامه­ها، مبتنی بر روش تحلیل مسیر می­باشد. نتایج حاصل از تحلیل داده­ها، حاکی از آن بود که بازارگرایی اثر بسزایی بر توسعه صنعت گردشگری دارد.fa_IR
dc.format.extent7462
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایرfa_IR
dc.relation.ispartofفضای گردشگریfa_IR
dc.subjectبازارگراییfa_IR
dc.subjectمشتری‌گراییfa_IR
dc.subjectرقیب‌گراییfa_IR
dc.subjectهماهنگی بین بخشیfa_IR
dc.subjectگردشگریfa_IR
dc.titleبررسی نقش فرهنگ بازارگرایی در توسعه صنعت گردشگریfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeمقاله پژوهشیfa_IR
dc.citation.volume3
dc.citation.issue10
dc.citation.spage39
dc.citation.epage52


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد