مرور دوره 8, شماره 32 بر اساس موضوع "" تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی""
در حال نمایش موارد 1 - 1 از 1
-
تاثیر مولفه های فعالیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی از طریق ارزش ویژه برند بر پاسخ دهی مشتریان در صنعت گردشگری(مورد مطالعه استان زنجان)
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر, 2019-11-22)هدف پژوهش بررسی تاثیر مولفه های فعالیت های بازاریابی رسانه های اجتماعی از طریق ارزش ویژه برند بر پاسخدهی مشتریان در صنعت گردشگری می باشد. این پژوهش از لحاظ هدف، کاربردی و از نظر زمانی مقطعی و از نظر روش، توصیفی _تحلیلی از ...



