تحلیل محتوای پنهان کتاب قورباغه را قورت بده
(ندگان)پدیدآور
حاجینژاد, سعیدهنوع مدرک
Textزبان مدرک
فارسیچکیده
در این مقاله به این پرسش پاسخ می دهیم که آیا می توان از کتاب "قورباغه را قورت بده" نظریه ای را درباره ی مدیریت زمان و برنامه ریزی استخراج کرد؟ از این نظر، در این مقاله تلاش می شود تا دیدگاه نظری نویسنده کتاب "قورباغه را قورت بده" نسبت به مدیریت زمان و برنامه ریزی ارزیابی و تحلیل شود. برای تعیین الگوهای نظری بکار رفته در این کتاب از نظریه نوآوری راجرز و از روش تحلیل محتوای پنهان استفاده شده است. در ابتدا در خصوص تعریف نظری راجرزو تحلیل محتوا، مطالبی ارائه می شود و سپس به تحلیل عناصر موجود در کتاب خواهم پرداخت. در پایان به تعیین شاخصهای نظری کتاب اشاره می کنم . در پایان، نشان می دهم که پاسخ به پرسش ما مثبت بوده است.
کلید واژگان
تحلیل محتوانوآوری
کتاب
مدیریت زمان
برنامه ریزی
شماره نشریه
1تاریخ نشر
2008-03-201387-01-01
ناشر
دانشگاه تهرانUniversity of Tehran




