دوره 7, شماره 2
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
مطالعه آثار تبلیغات تجاری تلویزیون ایران بر انگیزش های سرمایه گذاری
(دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2012-09-22)در مقاله حاضر، سعی بر این است که با بکارگیری یک مطالعهی کیفی، به واکاوی مولفههای جذب سرمایهگذاری و حمایت از تولید ملی در تبلیغات بازرگانی تلویزیونی پرداخته شود. این پدیده را میتوان از دو منظر کلی مصرفکننده و تولیدکننده ...
-
ارزیابی خدمات گردشگری اینترنتی در ایران: مطالعهی هشت وبگاه معرف
(دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2012-09-22)هدف از نگارش مقالهی حاضر، ارزیابی فضای مجازی گردشگری ایران از منظر مخاطبان است. در آغاز، از طریق مرور متون بینالمللی و در نظر گرفتن وضعیت ایران، مجموعهای از نماگرها جهت سنجش کیفیت وبگاهها صورتبندی اولیه شده است. این ...
-
تبیین رابطه میان فرهنگ سازمانی با خلاقیت کارکنان صدای جمهوری اسلامی ایران
(دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2012-09-22)تحقیق حاضر به تبیین رابطه میان فرهنگ سازمانی با خلاقیت کارکنان صدای جمهوری اسلامی ایران می پردازد. فرهنگ خلاقانه رسانه خود عاملی در تحریک خلاقیت و نوآوری عمومی جامعه است و به عنوان پل ارتباطی میان نخبگان و جامعه، نقش آفرینش ...



