دوره 7, شماره 2

 

ارسال های اخیر

  • مطالعه آثار تبلیغات تجاری تلویزیون ایران بر انگیزش های سرمایه گذاری 

    روشندل اربطانی, طاهر؛ سطوتی, فرانک (دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2012-09-22)
    در مقاله حاضر، سعی بر این است که با بکارگیری یک مطالعه­ی کیفی، به واکاوی مولفه­های جذب سرمایه­گذاری و حمایت از تولید ملی­ در تبلیغات بازرگانی تلویزیونی پرداخته شود. این پدیده را می‌توان از دو منظر کلی مصرف­کننده و تولیدکننده ...

  • ارزیابی خدمات گردشگری اینترنتی در ایران: مطالعه‌ی هشت وبگاه معرف 

    علاء الدینی, پویا؛ لشکری, نعیمه (دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2012-09-22)
    هدف از نگارش مقاله‌ی حاضر، ارزیابی فضای مجازی گردشگری ایران از منظر مخاطبان است. در آغاز، از طریق مرور متون بین­المللی و در نظر گرفتن وضعیت ایران، مجموعه­ای از نماگرها جهت سنجش کیفیت وبگاه­ها صورت­­بندی اولیه شده است. این ...

  • تبیین رابطه میان فرهنگ سازمانی با خلاقیت کارکنان صدای جمهوری اسلامی ایران 

    پدیدآور نامشخص (دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2012-09-22)
    تحقیق حاضر به تبیین رابطه میان فرهنگ سازمانی با خلاقیت کارکنان صدای جمهوری اسلامی ایران می پردازد. فرهنگ خلاقانه رسانه خود عاملی در تحریک خلاقیت و نوآوری عمومی جامعه است و به عنوان پل ارتباطی میان نخبگان و جامعه، نقش آفرینش ...