مرور دوره 9, شماره 2 بر اساس عنوان
در حال نمایش موارد 1 - 7 از 7
-
ارزیابی استراتژی انتخاب رسانه تبلیغاتی مبتنی بر رفتار مصرفکنندگان
(دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2014-09-23)این مقاله به مطالعه استراتژی انتخاب رسانه تبلیغاتی در یک شرکت فرضی میپردازد. در تحقیق حاضر، برای مطالعه استراتژی انتخاب رسانه تبلیغاتی، از مفهوم تخصیص رسانه استفاده شده است. در این مطالعه، رسانههای تبلیغاتی در چهار بخش ...
-
تحلیل تأثیر رسانههای اجتماعی بر نگرش مشتریان نسبت به نام تجاری و قصد خرید از شرکت: مطالعه موردی شرکت ایران خودرو
(دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2014-09-23)هدف از مطالعه حاضر، تحلیل تأثیر رسانههای اجتماعی بر نگرش مشتریان نسبت به نام تجاری و قصد خرید محصولات شرکت ایران خودرو با استفاده از نظریه رفتار برنامهریزی شده میباشد. جامعه آماری پژوهش مشتریان شرکت ایرانخودرو در ...
-
تعامل در فیسبوک و تاثیر آن بر هویت مدرن جوانان شهر اصفهان
(دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2014-09-23)این مقاله بخشی از یک پژوهش است که در آن رابطه علی بین دو متغیر حضور و تعامل در شبکه اجتماعی فیسبوک، از یکسو و تغییرات هویت مدرن جوانان شهر اصفهان، از سوی دیگر، مورد مطالعه و بحث قرار میگیرد. پرسشی که این مقاله به آن ...
-
رضایتسنجی استفاده از اینترنت و سنجش میزان وابستگی کاربران ایرانی و فرانسوی: مقایسه کاربران دانشجوی دانشگاه تهران و دانشگاه لورن فرانسه
(دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2014-09-23)این مقاله بخشی از نتایج رسالهای است که طی آن میزان رضایت و وابستگی به اینترنت کاربران دانشجو در دو کشور ایران و فرانسه مورد مطالعه و سنجش قرار گرفته است. شالوده تجربی این تحقیق، مبتنی بر مطالعهای مقایسهای و کمی با استفاده ...
-
روزنامهنگاری تعاملی: ارزیابی وبسایتهای خبری ایران
(دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2014-09-23)در این مقاله، ابتدا انواع تعامل با مخاطبان در وبسایتهای خبری تعریف میشود و سپس با تعیین ابزارهای تعاملی و تعریف عملیاتی دو شاخص تعامل با مخاطبان در وبسایتها، میزان تعامل مهمترین وبسایتهای خبری فارسی داخل ایران، ...
-
مطالعهای اکتشافی درباره پدیده شکلک خشم در میان کاربران ایرانیِ فیس بوک
(دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2014-09-23)ترول یا شکلک خشم، پدیدهای جدید در فضای مجازی است و میتوان آن را رسانهای جایگزین دانست که حاوی طنز اجتماعی است. ترول میتواند یک ایده، نظر، باور و واقعیت اجتماعی را بازنمایی کند و همچنین فرصتی برای تمرین اجتماعی فراهم ...
-
مطالعهی دلایل رهاکردن وبلاگ نویسی: مطالعه موردی وبلاگهای ایرانی
(دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2014-09-23)از سال 1380 که اولین وبلاگ فارسی خلق شد وبلاگهای زیادی پا به دنیای مجازی فارسیزبان گذاشتند که غالبا توسط ایرانیان نگاشته میشدند. اشتیاق ایرانیان به وبلاگنویسی چنان بود که زبان فارسی در مقطعی از زمان، به چهارمین زبان ...



