مرور دوره 9, شماره 1 بر اساس تاریخ انتشار

  • اولویت بندی رسانه ها در حوزه های مختلف گردشگری با استفاده از روش VIKOR فازی 

    مروتی شریف‌آبادی, علی؛ اسدیان اردکانی, فائزه (دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2014-03-21)
    هدف این پژوهش، شناسایی عوامل مؤثر بر انتخاب رسانه در گردشگری است. این عوامل با استفاده از طیف وسیعی از ادبیات تحقیق در این حوزه و نظر خبرگان شناسایی شده و سپس رسانه‌ها با استفاده از تکنیک ویکور فازی در حوزه‌های گردشگری ...

  • پژوهشی در تعریف و تحدید انواع هنرهای مشارکتی- تعاملی 

    قادری, عرفان؛ مراثی, محسن (دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2014-03-21)
    هدف این مقاله­‌ی پژوهشی شناسایی و طبقه‌­بندی انواع هنر‌های مشارکتی- تعاملی است. برای رسیدن به این هدف، از هر گونه­‌ی هنری یک نمونه­‌ی شاخص انتخاب شده و پس از توصیف و تحلیل سازمایه­‌های اساسی تشکیل دهنده­‌ی آن و ذکر وجوه ...

  • جرم‌انگاری رسانه‌ای: رمزگذاری و رمزگشایی مستند شوک 

    الله‌وردی, فرهاد؛ فرجیها, محمد (دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2014-03-21)
    در این مقاله به دنبال واکاویدن مسئله بازنمایی رفتار مجرمانه در تلویزیون با تمرکز بر مستند تلویزیونی شوک هستیم تا نشان دهیم که این بازنمایی می­تواند بر نحوه جرم­انگاری رفتارها در جامعه واقعی اثر بگذارد. با روش نشانه­‌شناسی ...

  • شناسایی عوامل موثر بر استفاده از یافته های پژوهشی در دانشگاه های مجازی ایران 

    سراجی, فرهاد؛ فرقان, مریم (دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2014-03-21)
    هدف پژوهش حاضر شناسایی عوامل موثر بر استفاده از یافته­های پژوهشی در دانشگاه‌­های مجازی ایران است. جامعه آماری این پژوهش افراد مطلع و فعال در آموزش­های مجازی(آگاهان کلیدی) 23 دانشگاه مجازی ایران و پژوهشگران حوزه یادگیری ...