مرور دوره 9, شماره 1 بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 4 از 4
-
اولویت بندی رسانه ها در حوزه های مختلف گردشگری با استفاده از روش VIKOR فازی
(دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2014-03-21)هدف این پژوهش، شناسایی عوامل مؤثر بر انتخاب رسانه در گردشگری است. این عوامل با استفاده از طیف وسیعی از ادبیات تحقیق در این حوزه و نظر خبرگان شناسایی شده و سپس رسانهها با استفاده از تکنیک ویکور فازی در حوزههای گردشگری ...
-
پژوهشی در تعریف و تحدید انواع هنرهای مشارکتی- تعاملی
(دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2014-03-21)هدف این مقالهی پژوهشی شناسایی و طبقهبندی انواع هنرهای مشارکتی- تعاملی است. برای رسیدن به این هدف، از هر گونهی هنری یک نمونهی شاخص انتخاب شده و پس از توصیف و تحلیل سازمایههای اساسی تشکیل دهندهی آن و ذکر وجوه ...
-
جرمانگاری رسانهای: رمزگذاری و رمزگشایی مستند شوک
(دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2014-03-21)در این مقاله به دنبال واکاویدن مسئله بازنمایی رفتار مجرمانه در تلویزیون با تمرکز بر مستند تلویزیونی شوک هستیم تا نشان دهیم که این بازنمایی میتواند بر نحوه جرمانگاری رفتارها در جامعه واقعی اثر بگذارد. با روش نشانهشناسی ...
-
شناسایی عوامل موثر بر استفاده از یافته های پژوهشی در دانشگاه های مجازی ایران
(دانشگاه تهرانUniversity of Tehran, 2014-03-21)هدف پژوهش حاضر شناسایی عوامل موثر بر استفاده از یافتههای پژوهشی در دانشگاههای مجازی ایران است. جامعه آماری این پژوهش افراد مطلع و فعال در آموزشهای مجازی(آگاهان کلیدی) 23 دانشگاه مجازی ایران و پژوهشگران حوزه یادگیری ...



