تعیین ارتباط بین کیفیت خدمات با وفاداری مشتریان
(ندگان)پدیدآور
سنگدوینی, عیسیمحمد سعیدی, علینوع مدرک
Textزبان مدرک
فارسیچکیده
هدف از این تحقیق، بررسی رابطه ی کیفیت خدمات با وفاداری مشتریان در مراکز تربیت بدنی فرماندهی نیروی انتظامی کل کشور است. جامعه ی آماری این تحقیق شامل کارکنان فرماندهی انتظامی مراکز استان ها در سراسر کشور بود و بنا بر جدول مورگان، حجم نمونه 384 در نظر گرفته شد. برای جمع آوری اطلاعات از دو پرسشنامه، کیفیت خدمات الکساندریس(2004) و وفاداری مشتریان آلبرت(2002) استفاده شد. پایایی از طریق آلفای کرونباخ در مورد کیفیت خدمات(705/0=α) و وفاداری مشتریان(788/0=α) به دست آمد. برای تحلیل داده ها از ضریب هم بستگی پیرسون در سطح 05/0p
کلید واژگان
کیفیت خدماتوفاداری مشتریان
تربیت بدنی
مراکز نیروی انتظامی
شماره نشریه
19تاریخ نشر
2014-09-231393-07-01




