• ثبت نام
    • ورود به سامانه
    مشاهده مورد 
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • فصلنامه علمی دانش انتظامی گلستان
    • دوره 5, شماره 19
    • مشاهده مورد
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • فصلنامه علمی دانش انتظامی گلستان
    • دوره 5, شماره 19
    • مشاهده مورد
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    تعیین ارتباط بین کیفیت خدمات با وفاداری مشتریان

    (ندگان)پدیدآور
    سنگدوینی, عیسیمحمد سعیدی, علی
    Thumbnail
    دریافت مدرک مشاهده
    FullText
    اندازه فایل: 
    372.0کیلوبایت
    نوع فايل (MIME): 
    PDF
    نوع مدرک
    Text
    زبان مدرک
    فارسی
    نمایش کامل رکورد
    چکیده
    هدف از این تحقیق، بررسی رابطه ی کیفیت خدمات با وفاداری مشتریان در مراکز تربیت بدنی فرماندهی نیروی انتظامی کل کشور است. جامعه ی آماری این تحقیق شامل کارکنان فرماندهی انتظامی مراکز استان ها در سراسر کشور بود و بنا بر جدول مورگان، حجم نمونه 384 در نظر گرفته شد. برای جمع آوری اطلاعات از دو پرسشنامه، کیفیت خدمات الکساندریس(2004) و وفاداری مشتریان آلبرت(2002) استفاده شد. پایایی از طریق آلفای کرونباخ در مورد کیفیت خدمات(705/0=α) و وفاداری مشتریان(788/0=α) به دست آمد. برای تحلیل داده ها از ضریب هم بستگی پیرسون در سطح 05/0p
    کلید واژگان
    کیفیت خدمات
    وفاداری مشتریان
    تربیت بدنی
    مراکز نیروی انتظامی

    شماره نشریه
    19
    تاریخ نشر
    2014-09-23
    1393-07-01
    ناشر
    فرماندهی انتظامی استان گلستان - دفتر تحقیقات کاربردی
    سازمان پدید آورنده
    درون سازمانی

    URI
    http://golestan.jrl.police.ir/article_16142.html
    https://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/366451

    مرور

    همه جای سامانهپایگاه‌ها و مجموعه‌ها بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌هااین مجموعه بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌ها

    حساب من

    ورود به سامانهثبت نام

    آمار

    مشاهده آمار استفاده

    تازه ترین ها

    تازه ترین مدارک
    © کليه حقوق اين سامانه برای سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران محفوظ است
    تماس با ما | ارسال بازخورد
    قدرت یافته توسطسیناوب