نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorپارسا اصل, مرضیهfa_IR
dc.contributor.authorحسینی نیا, سید رضاfa_IR
dc.contributor.authorاندام, رضاfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-09T09:30:55Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-30T09:30:55Z
dc.date.available1399-07-09T09:30:55Zfa_IR
dc.date.available2020-09-30T09:30:55Z
dc.date.issued2019-06-22en_US
dc.date.issued1398-04-01fa_IR
dc.date.submitted2016-12-10en_US
dc.date.submitted1395-09-20fa_IR
dc.identifier.citationپارسا اصل, مرضیه, حسینی نیا, سید رضا, اندام, رضا. (1398). بررسی عوامل مؤثر بر رضایتمندی مشتریان اماکن ورزشی شهر مشهد بر مبنای مدل تحلیل اهمیت-عملکرد. نشریه مدیریت ورزشی, 11(2), 305-320. doi: 10.22059/jsm.2018.220426.1727fa_IR
dc.identifier.issn2008-9341
dc.identifier.issn2676-427X
dc.identifier.urihttps://dx.doi.org/10.22059/jsm.2018.220426.1727
dc.identifier.urihttps://jsm.ut.ac.ir/article_73614.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/363164
dc.description.abstractهدف از مطالعه حاضر شناسایی و بررسی عوامل مؤثر بر رضایتمندی مشتریان اماکن ورزشی بر مبنای مدل اهمیت-عملکرد می‌باشد. جامعه آماری این پژوهش را کلیه مشتریان اماکن ورزشی شهر مشهد تشکیل دادند که از بین آن‌ها 396 نفر به‌صورت در دسترس به‌عنوان نمونه آماری انتخاب شدند. ابزار مورداستفاده جهت گردآوری داده‌ها، پرسشنامه محقق ساخته‌ای است که در قالب 13 عامل و 55 سؤال طراحی شد. نتایج پژوهش نشان داد از 13 عامل مؤثر بر رضایتمندی مشتریان، 6 عامل در مشتریان مرد و 7 عامل در بانوان در ناحیه اولویت کم، 6 عامل در مشتریان مرد و 2 عامل در مشتریان زن در ناحیه تمرکز بر آن و 1 عامل در مشتریان مرد و 4 عامل در بانوان در ناحیه حفظ عملکرد قرار گرفتند. عواملی که در ناحیه اولویت کم قرارگرفته‌اند برای عملکرد سیستم تهدیدکننده نیستند و نیازمند اصلاح فوری نمی‌باشند. عوامل در ناحیه تمرکز بر آن نیازمند اصلاحی فوری بوده و از این لحاظ در اولویت بالایی قرار دارند. درنهایت عوامل قرارگرفته در ناحیه حفظ عملکرد ازنظر مشتریان نه‌تنها مهم هستند بلکه از عملکرد آن‌ها نیز رضایت دارند.fa_IR
dc.format.extent891
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهرانfa_IR
dc.relation.ispartofنشریه مدیریت ورزشیfa_IR
dc.relation.ispartofJournal of Sport Managementen_US
dc.relation.isversionofhttps://dx.doi.org/10.22059/jsm.2018.220426.1727
dc.subjectاماکن ورزشیfa_IR
dc.subjectتحلیل اهمیت-عملکردfa_IR
dc.subjectرضایت مشتریانfa_IR
dc.subjectشهر مشهدfa_IR
dc.subjectورزش همگانیfa_IR
dc.titleبررسی عوامل مؤثر بر رضایتمندی مشتریان اماکن ورزشی شهر مشهد بر مبنای مدل تحلیل اهمیت-عملکردfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeمقاله پژوهشیfa_IR
dc.contributor.departmentدانشگاه صنعتی شاهرودfa_IR
dc.contributor.departmentدانشگاه شاهرودfa_IR
dc.contributor.departmentدانشگاه صنعتی شاهرودfa_IR
dc.citation.volume11
dc.citation.issue2
dc.citation.spage305
dc.citation.epage320


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد