مدل سازی و بررسی کارایی مدل چهار عاملی آمیختة بازاریابی صنعت خدمات ورزش کشور
(ندگان)پدیدآور
معماری, ژالهخبیری, محمدحمیدی, مهرزادکاظمنژاد, انوشیروانیداللهی, جهانگیرنوع مدرک
Textزبان مدرک
فارسیچکیده
هدف از این تحقیق، مدل سازی آمیختة چهارعاملی بازاریابی صنعت خدمات ورزش کشور بود. روش تحقیق از نوع کیفی و کمّی بود و از طریق تهیة پرسشنامة 45 سؤال پاسخ بسته که روایی محتوایی آن توسط استادان دانشگاه تأیید و ضریب پایایی آن 92/0 (01/0 P
کلید واژگان
آمیختة بازاریابی چهارعاملیصنعت خدمات ورزش کشور.
مدل سازی
شماره نشریه
2تاریخ نشر
2009-09-231388-07-01
ناشر
دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهرانسازمان پدید آورنده
استادیار دانشکدة تربیت بدنی دانشگاه الزهرادانشیار گروه مدیریت ورزشی دانشگاه تهران
استادیار گروه مدیریت ورزشی دانشگاه تهران
استاد گروه آمار زیستی دانشگاه تربیت مدرس
استادیار دانشکدة مدیریت دانشگاه تهران
شاپا
2008-93412676-427X




