دوره 9, شماره 4
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
بررسی ارتباط غیرکلامی فروشندگان کالاهای ورزشی و واکنش مشتریان در فروشگاههای ورزشی شهر تهران
(دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران, 2018-02-20)هدف پژوهش حاضر بررسی رابطۀ بین ارتباط غیرکلامی فروشندگان کالاهای ورزشی و واکنش مشتریان در فروشگاههای ورزشی شهر تهران است. روش پژوهش از نظر ماهیت توصیفی-همبستگی و از نظر هدف، کاربردی است. به همین سبب با استفاده از فرمول ...
-
نقش تاکتیکهای بازاریابی ارتباطی در وفاداری هواداران باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران
(دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران, 2018-02-20)هدف از این تحقیق بررسی نقش تاکتیکهای بازاریابی ارتباطی در وفاداری هواداران باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران است. پژوهش حاضر توصیفی از نوع همبستگی است که بر پایۀ تحقیقات مطالعات موردی انجام گرفته است. جامعۀ تحقیق، هواداران ...
-
بررسی ارتباط بین ویژگیهای کارآفرینی مدیران با عملکرد در باشگاههای ورزشی
(دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران, 2018-02-20)هدف کلی تحقیق حاضر طراحی مدلی بهمنظور ارتباط بین ویژگیهای کارآفرینی با عملکرد در باشگاههای ورزشی شهر تهران بود. جامعۀ آماری پژوهش شامل 1000 نفر از مدیران باشگاههای دارای مجوز از سازمان ورزش و جوانان در شهر تهران بزرگ ...
-
شناسایی راهکارهای حفظ و افزایش هواداران فوتبال باشگاه فرهنگی - ورزشی پرسپولیس
(دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران, 2018-02-20)هدف کلی پژوهش حاضر شناسایی راهکارهای حفظ و افزایش هواداران فوتبال باشگاه پرسپولیس است. روش انجام پژوهش از نوع آمیخته است و برای شناسایی عوامل حفظ و افزایش هواداران فوتبال باشگاه پرسپولیس، از روش تحقیق کیفی و برای سنجش اهمیت ...
-
تأثیر ادراک سیاست سازمانی بر مقاومت در برابر تغییر معلمان ورزش و نقش تعدیلگری فراموشی سازمانی
(دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران, 2018-02-20)هدف این پژوهش بررسی تأثیر ادراک سیاست سازمانی بر مقاومت در برابر تغییر معلمان ورزش در حضور متغیر تعدیل گر فراموشی سازمانی بود. تحقیق از نظر هدف کاربردی، دارای راهبرد توصیفی پیمایشی و از نظر جمعآوری دادهها میدانی بود. ...
-
تبیین و تدوین الگوی تصمیمگیریهای راهبردی مالی (عوامل محیطی) در کمیتۀ ملی المپیک ج.ا.ا
(دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران, 2018-02-20)هدف از پژوهش حاضر، تبیین و تدوین الگوی تصمیمگیریهای راهبردی مالی (عوامل محیطی) در کمیتۀ ملی المپیک ج.ا.ا. بود. پژوهش حاضر از لحاظ هدف کاربردی، از نظر شیوۀ گردآوری دادهها توصیفی- پیمایشی است و براساس رویکرد تحقیق، آمیخته ...
-
بررسی نقش میانجی اعتمادبهنفس ورزشی در رابطۀ هوش معنوی و خودسودمندی ورزشی کاراتهکاها استان لرستان
(دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران, 2018-02-20)هدف از پژوهش حاضر، تعیین نقش میانجی اعتمادبهنفس ورزشی در رابطۀ هوش معنوی و خودسودمندی ورزشی کاراتهکاهای استان لرستان بود. پژوهش از نوع تحقیقات همبستگى است. جامعۀ آمارى پژوهش کلیۀ کاراتهکاهای استان لرستان در سال 1394 ...
-
بررسی رابطۀ هویت سازمانی و رفتار شهروندی سازمانی با نقش میانجی هوش هیجانی در کارکنان ادارۀ کل ورزش و جوانان
(دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران, 2018-02-20)هدف از پژوهش حاضر بررسی رابطۀ هویت سازمانی و رفتار شهروندی سازمانی با نقش میانجی هوش هیجانی در کارکنان ادارۀ کل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی بود. این پژوهش به لحاظ هدف کاربردی، و از نوع همبستگی است که بهصورت میدانی ...
-
تحلیل کیفیِ اشاعۀ ارزشهای اخلاقیِ ورزش در بین دانشجویان: مطالعۀ برخاسته از دادهها
(دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران, 2018-02-20)هدف از تحقیق حاضر، تحلیل کیفی اشاعۀ ارزشهای اخلاقی ورزش در بین دانشجویان بود. این پژوهش از نوع مطالعات کیفی است که با استفاده از تکنیک نظریۀ برخاسته از دادهها انجام گرفت. جامعۀ هدف پژوهش کلیۀ نخبگانی که بهنحوی در ورزش ...
-
شناسایی ابعاد کارآفرینی اجتماعی در ورزش
(دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران, 2018-02-20)هدف این مقاله شناسایی ابعاد کارآفرینی اجتماعی ورزشی در راستای تحقق اهداف توسعۀ پایدار ورزش است. روش تحقیق کیفی بوده و برای جمعآوری دادهها و نظرهای صاحبنظران از مطالعات کتابخانهای و مصاحبه استفاده شد. همچنین میزان همگرایی ...
-
مطالعۀ رابطۀ بین بازارگرایی و کیفیت خدمات ارائهشده در سالنهای بدنسازی شهر کرمانشاه
(دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران, 2018-02-20)هدف این تحقیق، بررسیرابطۀ بین بازارگرایی و کیفیت خدمات ارائهشده در سالنهای بدنسازی شهر کرمانشاه بود. جامعۀ آماری تحقیق کلیۀ مدیران سالنهای بدنسازی شهر کرمانشاه به تعداد 153 نفر بود که برحسب جدول کوکران، 113 نفر به شیوۀ ...
-
تأثیر تبلیغات بر جذب نوجوانان به مدارس فوتبال شهر زنجان
(دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران, 2018-02-20)هدف از تحقیق حاضر، بررسی تأثیر تبلیغات براساس مدل AIDA (مؤلفههای جلب توجه، علاقهمندسازی، تحریک تمایل و عمل) بر جذب نوجوانان پسر به مدارس فوتبال شهر زنجان بود. جامعة آماری تحقیق (300N=) از ثبتنامکنندگان در مدارس ...



