مرور دوره 8, شماره 4 بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 5 از 5
-
بررسی رابطۀ بین کیفیت خدمات درکشده و وفاداری مشتری با تأکید بر نقش میانجیگری تصویر شرکت و اعتماد در کسبوکارهای ورزشی
(دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران, 2016-09-22)در فضای رقابتی امروز، برند سازوکاری استکه کسبوکارها رادررسیدنبهمزیترقابتییاریمیکند.داراییبرندکهبهعنوان مفهوم و متغیرمهمدربازاریابی ورزشیمطرح است،بهواسطۀکیفیت خدمات درکشده، تصویر شرکت و اعتماد مشتری برایکسبوکارهاایجاد ...
-
التزام عملی مربیان ورزشی به مسئولیتهای حقوقی از دیدگاه ورزشکاران
(دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران, 2016-09-22)هدف از پژوهش حاضر ارزیابی میزان التزام عملی مربیان ورزشی به مسئولیتهای حقوقی از دیدگاه ورزشکاران شهرستان ارومیه است. روش پژوهش از نوع تحقیقات توصیفی– پیمایشی بود که بهصورت میدانی انجام گرفت. بدین منظور 384 نفر از ورزشکاران ...
-
اولویتبندی موانع کاربرد فناوری اطلاعات در سازمانهای ورزشی با استفاده از روش AHP
(دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران, 2016-09-22)امروزه استفاده از فناوری اطلاعات با موانع و چالشهایی روبهروست، ازاینرو بهمنظور اولویتبندی موانعکاربرد فناوری اطلاعات در سازمانهای ورزشی نظرهای 71 نفر از کارشناسان و مدیران این سازمانها از طریق ...
-
تلویزیون و ورزش در زندگی روزمره (تحلیلی در پیوند رسانه و ورزش در ایران)
(دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران, 2016-09-22)پیوند بین ورزش و رسانه بهعنوان یک رابطۀ فرهنگی و تجاری برای هر دو صنعت نیازمند مدیریت مناسب است. از بین رسانههای جمعی تلویزیون بهواسطۀ پخش زنده و امکان مشاهدۀ تصاویر، تأثیر بیشتری در پیوند رسانه و ورزش داشته است. خطمشی ...
-
مدلیابی تأثیر هویت ورزشی بر جهتگیری ورزشی در ورزشکاران شرکتکننده در یازدهمین المپیاد ورزشی دانشجویان پسر کشور
(دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران, 2016-09-22)هدف از این پژوهش مدلیابی تأثیر هویت ورزشی بر جهتگیری ورزشی در ورزشکاران شرکتکننده در یازدهمین المپیاد ورزشی دانشجویان پسر سراسر کشور بود. 400 دانشجو از بین 2130 نفر بهعنوان نمونه انتخاب شدند. ابزار پژوهش پرسشنامۀ ...



