مرور دوره 11, شماره 3 بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 11 از 11
-
تاثیر تصویر برند ورزشکار بر تغییر نگرش نسبت به تبلیغات تجاری ورزشکاران مشهور با استفاده از تکنیک بازاریابی عصبی
(دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران, 2019-09-23)هدف این پژوهش، تعیین اثر تصویر برند ورزشکار بر نگرش نسبت به تبلیغات تجاری ورزشکاران مشهور با استفاده از تکنیک بازاریابی عصبی است. این پژوهش از نظر هدف کاربردی و به لحاظ ماهیت از نوع تحقیقات نیمهتجربی است. جامعة آماری پژوهش ...
-
طراحی مدل معادلات ساختاری تصمیمات رفتاری تماشاگران فوتبال و کیفیت خدمات با تأکید بر کیفیت زیباشناختی
(دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران, 2019-09-23)هدف پژوهش، طراحی مدل تصمیمات رفتاری تماشاگران و کیفیت خدمات با تأکید بر کیفیت زیباشناختی است. روش تحقیق توصیفی-همبستگی و از نوع کاربردی است. جامعۀ آماری تماشاگران بازی پرسپولیس-استقلال در نیمفصل دوم 1394 بود و نمونۀ آماری ...
-
مقایسه شاخصها و طراحی الگوی انتخاب سرمربیان حرفهای فوتبال
(دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران, 2019-09-23)هدف پژوهش، مقایسة شاخصها و طراحی الگویی بهمنظور انتخاب سرمربیان حرفهای در فوتبال است. نمونة آماری این پژوهش متشکل از 1141 نفر شامل 379 مربی، 210 بازیکن، 38 مدیر، 130 خبرنگار ورزشی و 384 تماشاگر است که با استفاده از جدول ...
-
بازنمایی فساد ورزشی در فضای رسانه ای ایران در طول ده سال گذشته (1396-1386)
(دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران, 2019-09-23)فساد ورزشی را هرگونه حرکت غیراخلاقی و غیرقانونی تعریف میکنند که در تلاش است عملأ، نتیجه یک ...
-
ارائه مدلی از تاثیر آمیزه بازاریابی و تصویر برند بر لذت و تعهد ارتباطی هواداران دو تیم پرطرفدار تهرانی (استقلال و پرسپولیس)
(دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران, 2019-09-23)هدف اصلی پژوهش حاضر ارائۀ مدلی از تأثیر آمیزۀ بازاریابی و تصویر برند بر لذت و تعهد ارتباطی هواداران دو تیم پرطرفدار تهرانی بود. پژوهش حاضر از نظر روش گردآوری دادهها توصیفی و از نظر هدف کاربردی بود که به شکل میدانی اجرا ...
-
چارچوب نظری خط مشی ورزش ملی، با رویکرد ورزش آموزشی
(دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران, 2019-09-23)در این مطالعه سعی شده تا با بررسی زمینهای موضوع، خطمشی ورزش ملی تبیین شود. با توجه به اهمیت آموزش در مسیر توسعه، رویکرد اصلی این پژوهش ورزش آموزشی است. بهدلیل مبهم و وابسته بودن عوامل مرتبط با زمینه، در این پژوهش به روش ...
-
روابط ساختاری بین هویت سازمانی، تعهد سازمانی، آوای سازمانی و بهره وری کارکنان در ادارات تربیت بدنی دانشگاه های آزاد اسلامی
(دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران, 2019-09-23)هدف مطالعۀ حاضر تعیین روابط ساختاری بین هویت سازمانی، تعهد سازمانی، آوای سازمانی و بهرهوری نیروی انسانی بود. روش پژوهش توصیفی- همبستگی (مدلیابی معادلات ساختاری) بود و جامعۀ آماری شامل 300 کارمند شاغل در ادارات تربیت بدنی ...
-
تحلیل موانع حقوقی و قانونی اثرگذار بر اجرای سیاستهای کلی اصل 44 قانون اساسی در فوتبال حرفه-ای جمهوری اسلامی ایران
(دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران, 2019-09-23)هدف از این پژوهش بررسی و تحلیل موانع حقوقی و قانونی اثرگذار بر اجرای سیاستهای کلی اصل 44 قانون اساسی در فوتبال حرفهای جمهوری اسلامی ایران بود. با توجه به هدف اصلی پژوهش، روش انجام پژوهش از نوع کیفی بود. به این ...
-
طراحی مدل معادلات ساختاری هویت منطقه ای و هویت ملی در هواداران تیم های ملی والیبال
(دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران, 2019-09-23)هویت منطقهای تعبیری از روندی است که با یک منطقۀ نهادینهشده و هویت ملی به معنای احساس تعلق و وفاداری به عناصر و نمادهای مشترک ...
-
بررسی اثر ظرفیت جذب و خلاقیت بر رفتار نوآورانه کارشناسان وزارت ورزش و جوانان ایران.
(دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران, 2019-09-23)هدف از این تحقیق، بررسی اثر ظرفیت جذب و خلاقیت بر رفتار نوآورانة کارشناسان وزارت ورزش و جوانان ایران است. روش تحقیق توصیفی- پیمایشی و از نظر هدف کاربردی است. جامعة آماری پژوهش تمامی کارشناسان وزارت ورزش و جوانان) 400 نفر( ...
-
بازشناسی و مدلسازی حوزهها و زیرساختهای حقوق تجارت در ورزش حرفهای ایران
(دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران, 2019-09-23)هدف از این تحقیق بازشناسی و مدلسازی حوزهها و زیرساختهای حقوق تجارت در ورزش حرفهای ایران و ارائة تصمیمات مدیریتی مبتنی بر آن بود. ابزار تحقیق پرسشنامهای محققساخته با 70 گویه بود که توسط 7 تن از خبرگان، روایی محتوایی ...



