مرور دوره 8, شماره 3 بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 9 از 9
-
بررسی تأثیر تبلیغات برند ورزشی بر تغییرات الکتروآنسفالوگرافیک مشتریان در بازاریابی عصبی
(دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران, 2016-08-22)هدف پژوهش حاضر، بررسی تأثیر تبلیغات برند ورزشی آدیداس بر تغییرات الکتروآنسفالوگرافیک مشتریان در بازاریابی عصبی است. تحقیق از نوع کاربردی و نیمهتجربی است. نمونۀ آماری حدود 40 نفر از دانشجویان دانشگاه تبریز (ورزشکاران و ...
-
رابطه بین حمایت سازمانی و مشتریمداری کارکنان در ادارات ورزش و جوانان استان گلستان
(دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران, 2016-08-22)هدف این تحقیق، بررسی رابطۀ بین حمایت سازمانی و مشتریمداری کارکنان در ادارات ورزش و جوانان استان گلستان بود. جامعۀ آماری تحقیق 203 نفر از کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان گلستان در سال 1393 بود که بر حسب جدول کوکران، ...
-
ارزیابی و اولویتبندی مهارتهای مدیران ورزش و جوانان استان مازندران
(دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران, 2016-08-22)هدف این پژوهش، ارزیابی و اولویتبندی مهارتهای مدیران ورزش و جوانان استان مازندران بود. روش تحقیق توصیفی- پیمایشی و از لحاظ هدف، کاربردی است. جامعۀ آماری پژوهش کلیۀ کارکنان و خبرگان ادارات ورزش و جوانان استان بودند که بدین ...
-
بررسی تأثیر مدیریت راهبردی منابع انسانی بر عملکرد سازمانی با نقش میانجی سرمایۀ انسانی در دانشکدههای تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاههای دولتی تهران
(دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران, 2016-08-22)پژوهش حاضر با هدف بررسی تأثیر مدیریت راهبردی منابع انسانی بر عملکرد سازمانی با نقش میانجی سرمایۀ انسانی در دانشکدههای تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاههای دولتی تهران انجام گرفته است. این پژوهش از نوع توصیفی- علّی است و ...
-
ارزیابی موانع مؤثر بر مشارکت افراد ضایعۀ نخاعی ایران در فعالیتهای بدنی تفریحی
(دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران, 2016-08-22)پژوهش حاضر با هدف ارزیابی موانع مؤثر بر مشارکت افراد ضایعۀ نخاعی ایران در فعالیتهای بدنی تفریحی اجرا شد. این پژوهش به لحاظ هدف کاربردی و از نظر روش گردآوری اطلاعات از نوع تحقیقات توصیفی- تحلیلی بود که بهصورت پیمایشی اجرا ...
-
تعیین روایی و پایایی پرسشنامۀ جهت گیری اخلاقی در دانشجویان ورزشکار
(دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران, 2016-08-22)هدف از پژوهش حاضر تعیین روایی و پایایی پرسشنامۀ جهتگیری اخلاقی در دانشجویان ورزشکار بود. جامعۀ آماری شامل دانشجویان تربیت بدنی دانشگاه فردوسی مشهد (450=N) بود که از بین آنها 186 آزمودنی به شکل تصادفی بهعنوان نمونۀ آماری ...
-
تعیین عوامل مؤثر بر ارزش ویژۀ برندهای ورزشی داخلی از طریق مدلسازی معادلات ساختاری
(دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران, 2016-08-22)هدف از این مطالعه تعیین عوامل مؤثر بر ارزش ویژۀ برندهای ورزشی داخلی از طریق مدلسازی معادلات ساختاری بود. روش پژوهش از نوع توصیفی پیمایشی است. 210 نفر از ورزشکاران نخبۀ شهر اهواز با استفاده از نمونهگیری تصادفی و جدول کرجسی ...
-
تلفیق روشهای تصمیمگیری در محیط GIS بهمنظور مکانگزینی اماکن ورزشی
(دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران, 2016-08-22)هدف از پژوهش حاضر ارائۀ ایدهای جدید در مکانگزینی اماکن ورزشی بود. در مرحلۀ اول محدودۀ مطالعاتی با استفاده از روش تحلیل سلسلهمراتبی و براساس معیارهای دوازدهگانۀ دوری یا نزدیکی به عناصر و کاربریهای مختلف شهری به شش طیف ...
-
بررسی تأثیر سرمایۀ فکری بر کیفیت خدمات اماکن ورزشی براساس مدل سروکوال با نقش واسطهای عملکرد سازمانی (مطالعۀ موردی کارکنان ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی)
(دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران, 2016-08-22)پژوهش حاضر با هدف بررسی تأثیر سرمایۀ فکری و عملکرد سازمانی بر کیفیت خدمات انجام گرفته است. روش تحقیق، توصیفی و طرح پژوهشی همبستگی از نوع مدلیابی معادلات ساختاری است. جامعۀ آماری پژوهش شامل تمامی کارکنان زن و مرد ادارات ...



