مرور دوره 7, شماره 3 بر اساس موضوع "باشگاههای فوتبال"
در حال نمایش موارد 1 - 1 از 1
-
اولویتبندی مؤلفههای تعاملی مؤثر بر بازدید مجدد هواداران از وبسایت باشگاههای منتخب لیگ برتر فوتبال ایران
(دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران, 2015-07-23)پژوهش حاضر با هدف اولویتبندی مؤلفههای تعاملی مؤثر بر بازدید مجدد هواداران از وبسایت باشگاههای منتخب لیگ برتر فوتبال ایران انجام گرفت. روش پژوهش از نوع پیمایشی بود و جمعآوری اطلاعات بهصورت اینترنتی انجام گرفت. جامعۀ ...



