مرور دوره 11, شماره 1 بر اساس عنوان
در حال نمایش موارد 1 - 9 از 9
-
ارایه مدلی از فرایند ایجاد هم هویتی هوادار-تیم در بین هواداران لیگ برتر فوتبال ایران
(دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران, 2019-03-21)ایجاد همهویتی هوادار-تیم میتواند زمینه ساز توسعه برند تیمهای ورزشی و تقویت پایگاه هواداری و اقتصادی تیمهای ورزشی باشد. هدف از تحقیق حاضر ارایه مدلی از فرایند ایجاد همهویتی هوادار-تیم در بین هواداران لیگ برتر فوتبال ...
-
بررسی تأثیر عوامل تبلیغات اینترنتی در رفتار مصرف کنندگان ورزشی
(دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران, 2019-03-21)هدف از تحقیق حاضر،بررسی تأثیر عوامل تبلیغات اینترنتی در رفتار مصرف کنندگان ورزشی بود.این پژوهش از نوع کاربردی و توصیفی-پیمایشی بود.جامعه آماری،کلیه دانشجویان دانشکده های تربیت بدنی دانشگاه های شهر تهران بودند.حجم نمونه با ...
-
بررسی کارآیی هیئتهای ورزشی استان قم و ارتباط آن با منابع ورودی و خروجی
(دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران, 2019-03-21)هدف تحقیق حاضر بررسی کارآیی هیأتهای ورزشی استان قم و ارتباط آن با منابع ورودی و خروجی این هیأتها بود. روش تحقیق از نوع همبستگی و گذشتهنگر بود. جامعه آماری تحقیق شامل 41 هیأت ورزشی استان قم بود که به علت کم بودن تعداد ...
-
تبیین دیپلماسی ورزشی با استفاده از الگوی پارادایمی: مطالعه ای کیفی
(دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران, 2019-03-21)دیپلماسی ورزش پدیده جدیدی است که به دنبال افزایش تعامل برای بازکردن افقها و دیدگاههای جدید و کمک به درک فرهنگ بین مردم جهان است. در این پژوهش که از نوع مطالعات کیفی و با رویکرد گرندد تئوری انجام شده است به تبیین جوانب ...
-
تجربه، نیاز و نگرش مربیان فوتبال نسبت به رایانه
(دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران, 2019-03-21)هدف از پژوهش حاضر، سنجیدن میزان کاربری، احساس نیاز و نگرش نسبت به رایانه در بین مربیان فوتبال بود. جامعه آماری مربیان فوتبال شهر اصفهان بودند که نمونه گیری به صورت در دسترس هدفمند و از میان مربیان فوتبال با سواد در حد دیپلم ...
-
تحلیل اهمیت ـ عملکرد ویژگیهای مسیرهای دوچرخه موثر بر تصمیم دوچرخه سواری با کاربرد مدل IPA
(دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران, 2019-03-21)هدف تحقیق حاضر تحلیل اهمیت ـ عملکرد ویژگی های مسیرهای دوچرخه موثر بر تصمیم دوچرخه سواری با کاربرد مدل IPA بود. روش تحقیق توصیفی از نوع تحلیلی بود. جامعه آماری تحقیق حاضر را کلیه کاربران سیستم اشتراک دوچرخه شهر اصفهان تشکیل ...
-
طراحی الگوی بازاریابی ارتباطی در لیگ برتر فوتبال ایران
(دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران, 2019-03-21)هدف از انجام پژوهش، طراحی الگوی بازاریابی ارتباطی در لیگ برتر فوتبال ایران بود. روش تحقیق از نوع توصیفی- همبستگی بود که به شکل میدانی صورت گرفته است. اطلاعات لازم از طریق مصاحبه با افراد متخصص در زمینه ارتباط با هواداران، ...
-
طراحی مدل معادلات ساختاری ارتباط هوش سازمانی با عملکرد سازمانی در کارشناسان سازمان ورزش شهرداری تهران: نقش میانجی فرایند استقرار شش سیگما
(دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران, 2019-03-21)هدف پژوهش حاضر، طراحی مدل معادلات ساختاری ارتباط هوش سازمانی با عملکرد سازمانی با نقش میانجی فرایند استقرار شش سیگما در کارشناسان سازمان ورزش شهرداری تهران بود. جامعه آماری پژوهش، کلیه کارشناسان سازمان ورزش شهرداری تهران ...
-
نقش هویت تیم ورزشی و سازمانی بر موفقیت برنامه های بازاریابی سببی ورزشی(مورد مطالعه: شرکت میزو)
(دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران, 2019-03-21)ورزش به دلیل عمومیت داشتن، عرصه مناسبی برای ایجاد ارتباط با فعالیت های اجتماعی شرکت های تجاری از طریق بازاریابی سببی است. هدف پژوهش حاضر بررسی نقش هویت تیم و سازمان در موفقیت برنامه های بازاریابی سببی است. روش تحقیق از نوع ...



