طراحی مدل برند سازی کارفرما در سازمان های عمومی غیر دولتی
(ندگان)پدیدآور
نوه ابراهیم, عبدالرحیمافضل آبادی, محمد حسینعبدالهی, بیژنعباسیان, حسین
نوع مدرک
Textمقاله پژوهشی
زبان مدرک
فارسیچکیده
هدف تحقیق حاضر، طراحی مدل برندسازی کارفرما در سازمانهای عمومی غیردولتی است. این پژوهش از دید روش از انواع پژوهشهای ترکیبی (کیفی و کمی)، از منظر هدف کاربردی و به لحاظ شیوه گردآوری اطلاعات، پیمایشی است. نتایج بهدستآمده از فاز کیفی پژوهش به طراحی مدل مفهومی پیشنهادی برندینگ کارفرما در سازمان تأمین اجتماعی منجر شد و در فاز کمی اعتبارسنجی این مدل توسط خبرگان و گروه مرجع صورت گرفت. یافتههای نهایی تحقیق با استفاده از روش مدلیابی معادلات ساختاری با کمک نرمافزار PLS نشان داد که تمامی ابعاد عوامل زمینهساز داخلی برندینگ کارفرما، عامل زمینهساز خارجی برندینگ کارفرما و همچنین سازههای شناساییشده در رابطه با پیامدهای داخلی و خارجی برندینگ کارفرما دارای معنیداری بالاتر از 58/2 در سطح خطای 01/0 و با بار عاملی مناسب هستند که نشان از تأیید مدل نهایی برندسازی کارفرما دارد.
کلید واژگان
برند سازی کارفرماسازمان های عمومی غیر دولتی
مدل یابی معادلات ساختاری
شماره نشریه
3تاریخ نشر
2017-11-221396-09-01
ناشر
دانشگاه جامع امام حسین (ع)Imam Hussein University
سازمان پدید آورنده
استاد مدیریت، آموزشی، دانشکده مدیریت دانشگاه خوارزمی، تهراندانشجوی دکتری مدیریت، منابع انسانی،دانشگاه خوارزمی، تهران، سازمان تامین اجتماعی
دانشیار مدیریت، آموزشی،دانشکده مدیریت دانشگاه خوارزمی، تهران
استادیار مدیریت، آموزشی،دانشکده مدیریتدانشگاه خوارزمی، تهران
شاپا
8254-80022645-5072



