طراحی، تبیین و اجرای الگوی ارزیابی عملکرد مدیران با رو گرایی 3_E_Q یکرد تعالی
(ندگان)پدیدآور
پدیدآور نامشخص
نوع مدرک
Textزبان مدرک
فارسیچکیده
امروزه، دستیابی به بهبود مستمر و سرآمدی در همهی ابعاد سازمان از جایگاه ویژهای برخوردار است؛ در این راستا، الگوی بنیاد اروپایی مدیریت کیفیت سازمانها را در جهت حرکت بهسمت سرآمدی کمک مینماید. هدف این مقاله ایجاد مدلی یکپارچه از بازخورد 360 درجه و الگوی بنیاد اروپایی مدیریت کیفیت با بهکارگیری تکنیک بسط عملکرد کیفی میباشد؛ به گونهای که برای ارزیابی عملکرد مدیران شرکت پلیاکریل ایران و رسیدن به تعالی سازمانی قابل استفاده باشد. از نتایج مدل پیشنهادی، میتوان تحلیل شکاف موجود بین ارزیابی عملکرد مدیر از دید ارزیابان و خود ارزیابی مدیر را برای بهدست آوردن نقاط ضعف و قوت مدیریت سازمان بیان نمود و به برقراری رابطه بین عملکرد مدیر و عملکرد سازمان با استفاده از الگوی پیشنهادی، اولویتبندی معیارهای عملکردی مدیر و اولویتبندی توانمندسازهای مدل تعالی سازمان اشاره کرد.
کلید واژگان
: ازخورد 360 درجهالگوی بنیاد اروپایی مدیریت کیفیت (EFQM)
بسط عملکرد کیفی (QFD)
توانمندسازها
ارزیابی عملکرد
شماره نشریه
2تاریخ نشر
2012-06-211391-04-01
ناشر
دانشگاه جامع امام حسین (ع)Imam Hussein University
شاپا
8254-80022645-5072



