نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorیوسفی, یوسفfa_IR
dc.contributor.authorفرخی, نورعلیfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-09T09:14:34Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-30T09:14:34Z
dc.date.available1399-07-09T09:14:34Zfa_IR
dc.date.available2020-09-30T09:14:34Z
dc.date.issued2013-09-23en_US
dc.date.issued1392-07-01fa_IR
dc.date.submitted2016-11-06en_US
dc.date.submitted1395-08-16fa_IR
dc.identifier.citationیوسفی, یوسف, فرخی, نورعلی. (1392). فرا تحلیل عوامل موثر بر انگیزش تحصیلی. فصلنامه اندازه گیری تربیتی, 4(13), 133-168. doi: 10.22054/jem.2013.5674fa_IR
dc.identifier.issn2252-004X
dc.identifier.issn2476-6240
dc.identifier.urihttps://dx.doi.org/10.22054/jem.2013.5674
dc.identifier.urihttp://jem.atu.ac.ir/article_5674.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/357732
dc.description.abstractزمینه: امروزه ایجاد انگیزش در دانش آموزان به عنوان عامل ایجاد حرکت و جهت دهنده به فعالیت های آنان بیش از پیش مورد توجه مسئولان قرار گرفته است. با وجود اهمیت این موضوع، تضادهایی در نتایج تحقیقات انگیزش تحصیلی مشاهده می شود. هدف: این پژوهش به منظور بررسی پژوهش های انجام شده در زمینه عوامل موثر بر انگیزش تحصیلی با روش فرا تحلیل انجام گرفته است. از این جامعه تعداد 132 پژوهش با توجه به ملاک های ورود در این مطالعه، انتخاب شد و اطلاعات آنها در کاربرگ فرا تحلیل که توسط محققان تنظیم شده بود ثبت گردید. برای تحلیل داده ها از محاسبه اندازه اثر کلی، شاخص تعداد ناکامل بی خطر و آزمون Q برای همگنی مطالعات با استفاده از نرم افزار CMA-2 استفاده شد. بررسی همگنی مطالعات نشان داد که مطالعات تحت ترکیب در همه متغیرها، ناهمگن می باشد. بررسی شاخص تعداد ناکامل بی خطر نیز نشان داد که در هیچ یک از متغیرها بین مطالعات تحت تلفیق، سوگیری انتشار وجود ندارد.fa_IR
dc.format.extent7298
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه علامه طباطبائیfa_IR
dc.publisherAllameh Tabataba’i Universityen_US
dc.relation.ispartofفصلنامه اندازه گیری تربیتیfa_IR
dc.relation.ispartofQuarterly of Educational Measurementen_US
dc.relation.isversionofhttps://dx.doi.org/10.22054/jem.2013.5674
dc.subjectانگیزش تحصیلیfa_IR
dc.subjectپیشرفت تحصیلیfa_IR
dc.subjectخود تنظیمیfa_IR
dc.subjectخودکارآمدیfa_IR
dc.subjectراهبردهای یادگیریfa_IR
dc.subjectفرا تحلیلfa_IR
dc.titleفرا تحلیل عوامل موثر بر انگیزش تحصیلیfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeمقاله پژوهشیfa_IR
dc.contributor.departmentدانشجوی دانشگاه علامه طباطباییfa_IR
dc.contributor.departmentهیئت علمی دانشگاه علامه طباطباییfa_IR
dc.citation.volume4
dc.citation.issue13
dc.citation.spage133
dc.citation.epage168


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد