| dc.contributor.author | یوسفی, یوسف | fa_IR |
| dc.contributor.author | فرخی, نورعلی | fa_IR |
| dc.date.accessioned | 1399-07-09T09:14:34Z | fa_IR |
| dc.date.accessioned | 2020-09-30T09:14:34Z | |
| dc.date.available | 1399-07-09T09:14:34Z | fa_IR |
| dc.date.available | 2020-09-30T09:14:34Z | |
| dc.date.issued | 2013-09-23 | en_US |
| dc.date.issued | 1392-07-01 | fa_IR |
| dc.date.submitted | 2016-11-06 | en_US |
| dc.date.submitted | 1395-08-16 | fa_IR |
| dc.identifier.citation | یوسفی, یوسف, فرخی, نورعلی. (1392). فرا تحلیل عوامل موثر بر انگیزش تحصیلی. فصلنامه اندازه گیری تربیتی, 4(13), 133-168. doi: 10.22054/jem.2013.5674 | fa_IR |
| dc.identifier.issn | 2252-004X | |
| dc.identifier.issn | 2476-6240 | |
| dc.identifier.uri | https://dx.doi.org/10.22054/jem.2013.5674 | |
| dc.identifier.uri | http://jem.atu.ac.ir/article_5674.html | |
| dc.identifier.uri | https://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/357732 | |
| dc.description.abstract | زمینه: امروزه ایجاد انگیزش در دانش آموزان به عنوان عامل ایجاد حرکت و جهت دهنده به فعالیت های آنان بیش از پیش مورد توجه مسئولان قرار گرفته است. با وجود اهمیت این موضوع، تضادهایی در نتایج تحقیقات انگیزش تحصیلی مشاهده می شود. هدف: این پژوهش به منظور بررسی پژوهش های انجام شده در زمینه عوامل موثر بر انگیزش تحصیلی با روش فرا تحلیل انجام گرفته است. از این جامعه تعداد 132 پژوهش با توجه به ملاک های ورود در این مطالعه، انتخاب شد و اطلاعات آنها در کاربرگ فرا تحلیل که توسط محققان تنظیم شده بود ثبت گردید. برای تحلیل داده ها از محاسبه اندازه اثر کلی، شاخص تعداد ناکامل بی خطر و آزمون Q برای همگنی مطالعات با استفاده از نرم افزار CMA-2 استفاده شد. بررسی همگنی مطالعات نشان داد که مطالعات تحت ترکیب در همه متغیرها، ناهمگن می باشد. بررسی شاخص تعداد ناکامل بی خطر نیز نشان داد که در هیچ یک از متغیرها بین مطالعات تحت تلفیق، سوگیری انتشار وجود ندارد. | fa_IR |
| dc.format.extent | 7298 | |
| dc.format.mimetype | application/pdf | |
| dc.language | فارسی | |
| dc.language.iso | fa_IR | |
| dc.publisher | دانشگاه علامه طباطبائی | fa_IR |
| dc.publisher | Allameh Tabataba’i University | en_US |
| dc.relation.ispartof | فصلنامه اندازه گیری تربیتی | fa_IR |
| dc.relation.ispartof | Quarterly of Educational Measurement | en_US |
| dc.relation.isversionof | https://dx.doi.org/10.22054/jem.2013.5674 | |
| dc.subject | انگیزش تحصیلی | fa_IR |
| dc.subject | پیشرفت تحصیلی | fa_IR |
| dc.subject | خود تنظیمی | fa_IR |
| dc.subject | خودکارآمدی | fa_IR |
| dc.subject | راهبردهای یادگیری | fa_IR |
| dc.subject | فرا تحلیل | fa_IR |
| dc.title | فرا تحلیل عوامل موثر بر انگیزش تحصیلی | fa_IR |
| dc.type | Text | en_US |
| dc.type | مقاله پژوهشی | fa_IR |
| dc.contributor.department | دانشجوی دانشگاه علامه طباطبایی | fa_IR |
| dc.contributor.department | هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی | fa_IR |
| dc.citation.volume | 4 | |
| dc.citation.issue | 13 | |
| dc.citation.spage | 133 | |
| dc.citation.epage | 168 | |