مرور دوره 5, شماره 17 بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 6 از 6
-
بررسی رابطه متغیر های سازمانی و استرس شغلی به شیوه فراتحلیل
(دانشگاه علامه طباطبائیAllameh Tabataba’i University, 2014-09-23)زمینه: در چند دهه گذشته تحقیقات بسیاری رابطه متغیر های سازمانی و استرس شغلی را بررسی کرده اند. اما گاهی نتا یج آن ها نا هماهنگ ومتناقض هستند. پژوهش فراتحلیی ، مجموعه ای از فنون نظام دار برای حل تناقض در مورد یافته های ...
-
فراتحلیلی بر پایان نامه های انجام شده در حوزه افت تحصیلی
(دانشگاه علامه طباطبائیAllameh Tabataba’i University, 2014-09-23)پژوهش حاضر، به منظور بررسی پایان¬نامه¬های انجام شده در حوزه افت تحصیلی بین سال¬های 69-91 در دانشگاه¬های تهران انجام شد. هدف ترکیب کمی پایان¬نامه¬های انجام شده در حوزه عوامل موثر بر افت تحصیلی است. بدین منظور از فراتحلیل ...
-
ساخت و اعتبار یابی مقیاس نفوذ آرمانی مدیران
(دانشگاه علامه طباطبائیAllameh Tabataba’i University, 2014-09-23)یکی از ابعاد رهبری تحولی، نفوذ آرمانی میباشد که رهبر، مورد اعتماد و احترام پیروان قرار میگیرد و موجب القای غرور و افتخار در آنان میگردد. هدف این پژوهش، ساخت و اعتباریابی مقیاس نفوذ آرمانی مدیران مجتمعهای آموزشی صالحآباد ...
-
ساخت و بررسی ویژگیهای روانسنجی مقیاس صبر
(دانشگاه علامه طباطبائیAllameh Tabataba’i University, 2014-09-23)زمینه: ساخت ابزاری پایا و روا در زمینة سنجش صبر ضروری است. هدف: هدف از پژوهش حاضر ساخت مقیاس صبر و بررسی ویژگیهای روانسنجی آن در دانشجویان بود. روش: مقیاس صبر دارای 25 گویه است که این گویهها با استناد به ...
-
بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه سبک زندگی زوجین با رویکرد اسلامی؛یک مطالعه ترکیبی
(دانشگاه علامه طباطبائیAllameh Tabataba’i University, 2014-09-23)از آنجا که یکی از نیازهای جامعه اسلامی تشریح سبک زندگی بر اساس اعتقادات اسلامی وترسیم چگونگی عملکرد افراد در حیطه های مختلف زندگی می باشد؛لذا پژوهش حاضر با هدف ساخت واعتباریابی پرسشنامه سبک زندگی زوجین با رویکرد اسلامی(ILSQ) ...
-
بررسی رابطه روشهای سنجش کلاسی و ترجیحات سنجشی دانشجویان با رویکردهای یادگیری آنان
(دانشگاه علامه طباطبائیAllameh Tabataba’i University, 2014-09-23)در نظریههای یادگیری جدید سنجش کلاسی به عنوان عنصر مهم نه تنها در فرایند آموزش که در فرایندهای مطالعه و یادگیری نیز شناخته میشود. هدف اصلی این پژوهش بررسی رابطه روشهای سنجش کلاسی(تکوینی و تراکمی) و ترجیحات سنجشی(چند ...



