دوره 9, شماره 34
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
طراحی و ارزشیابی مدل شایستگیهای حرفهای راهبری و توسعه آموزش الکترونیکی ضمن خدمت کارکنان در دستگاه های اجرایی
(دانشگاه علامه طباطبائیAllameh Tabataba’i University, 2019-02-20)در عصر جدید و فناوری های یادگیری پیشرفته که در آن دانش در میان شبکهای از افراد و فناوری توزیع شده اتفاق میافتد، دست اندرکاران و متولیان آموزش و یادگیری در سازمان ها برای انجام وظایف مرتبط با آموزش الکترونیکی و حل نوآورانه ...
-
ساختار عاملی و روایی مقیاس خودانتقادی/خوداعتمادی در بین معلمان
(دانشگاه علامه طباطبائیAllameh Tabataba’i University, 2019-02-20)هدف پژوهش حاضر ارزشیابی ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی مقیاس خودانتقادی/ اعتماد به خود در معلمان زن و مرد بود. پژوهش حاضر یک پژوهش اعتباریابی بود. نمونه مورد مطالعه در این پژوهش شامل 444 معلم بود که از میان معلمان دوره دوم ...
-
ساخت و هنجاریابی آزمون تفکر انتقادی
(دانشگاه علامه طباطبائیAllameh Tabataba’i University, 2019-02-20)این پژوهش با هدف ساخت و هنجاریابی آزمون تفکر انتقادی انجام گرفته است. این پژوهش از نوع تحقیقات توصیفی- پیمایشی است که در آن پژوهشگر به دنبال تهیه آزمونی با پایایی و اعتبار مناسب و قابل قبول برای آزمون تفکر انتقادی دانشجویان ...
-
ساخت و بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه مدیریت دانش بر اساس مدل نوناکا
(دانشگاه علامه طباطبائیAllameh Tabataba’i University, 2019-02-20)هدف پژوهش حاضر، ساخت و تعیین روایی و پایایی پرسشنامه مدیریت دانش در بین اعضای هیئتعلمی دانشگاههای دولتی تهران بود. روش پژوهش توصیفی و از نوع پیمایشی بود. جامعه آماری شامل کلیه اعضای هیئتعلمی دانشکدههای روانشناسی و علوم ...
-
تعیین نیمرخهای نوعی مقیاس هوشی وکسلر کودکان با استفاده از تحلیل نیمرخ مبتنی بر مقیاسبندی چندبُعدی (PAMS)
(دانشگاه علامه طباطبائیAllameh Tabataba’i University, 2019-02-20)تفسیر نمرات و درک عمیق تفاوتهای درون فردی آزمودنیها مستلزم تحلیل نیمرخ میباشد که خود از چالشهای جدی مطالعات حوزة روانسنجی است. هدف پژوهش بررسی تحلیل نیمرخ با استفاده از مقیاسبندی چندبعدی (PAMS) و کاربست آن در استخراج ...



