مرور دوره 6, شماره 21 بر اساس موضوع "تیمز"
در حال نمایش موارد 1 - 1 از 1
-
کارکردافتراقی سئوالهای پایه هشتم آزمون ریاضی تیمز 2011 در بین دانشآموزان دختر و پسر با استفاده از رویکرد نظریه سئوال – پاسخ (IRT)
(دانشگاه علامه طباطبائیAllameh Tabataba’i University, 2015-09-23)عمدهترین نگرانی که در ناعادلانه بودن آزمونها مطرح میشود امکان وجود سوگیری یا کارکرد -افتراقی است، زیرا سوگیری باعث میشود که روایی آزمون مورد شک و تردید قرار گیرد. در این پژوهش کارکرد افتراقی سوالهای ریاض پایه هشتم ...



