دوره 2, شماره 5
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
ساختار عاملی مقیاس باورهای معرفت شناختی شومر
(دانشگاه علامه طباطبائیAllameh Tabataba’i University, 2011-05-22)زمینه: از مباحث مهم در فرایند یادگیری، باورهای معرفت شناختی افراد است. این باورهای به فهم افراد، چگونگی بدست آوردن، اعتبار از دانش و برداشت افراد از توانایی و سرعت برای به دست آوردن دانش مرتبط است. ...
-
بررسی مشخصه های روانسنجی آزمون اضطراب امتحان در دانشجویان
(دانشگاه علامه طباطبائیAllameh Tabataba’i University, 2011-05-22)هدف این پژوهش تعیین ویژگیهای روانسنجی مقیاس اضطراب امتحان بود. جامعه آماری شامل کلیه دانشجویان دانشگاه الزهرا در سال تحصیلی 90-89 بود. با استفاده از روش نمونهگیری داوطلبانه تعداد 200 نفر از دانشجویان به آزمون اضطراب ...
-
ساخت و استاندارد کردن مقیاس خشم چند بعدی در دانش آموزان مقطع متوسطه شهرستان گیلانغرب در سال تحصیلی 87-86
(دانشگاه علامه طباطبائیAllameh Tabataba’i University, 2011-05-22)هدف از این پژوهش ساخت و هنجاریابی مقیاس خشم چندبعدی (خشم انگیختگی، نگرش خصمانه، خشم بیرونی، خشم درونی و موقعیتهای خشمانگیز) در بین دانشآموزان دبیرستانهای شهرستان گیلانغرب در سال تحصیلی 87-86 است. برای این منظور، ابتدا ...
-
تأثیر استفاده از کارپوشه الکترونیکی بر نگرش، انگیزه پیشرفت و پیشرفت تحصیلی دانشجویان مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی
(دانشگاه علامه طباطبائیAllameh Tabataba’i University, 2011-05-22)پژوهش حاضر با هدف بررسی تأثیر کارپوشه الکترونیکی بر نگرش، انگیزه پیشرفت و پیشرفت تحصیلی دانشجویان مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی انجام شده است. روش: روش پژوهش موردنظر از نوع ...



