نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorصفرزاده, سحرfa_IR
dc.contributor.authorمرعشیان, فاطمه ساداتfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-09T09:05:09Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-30T09:05:09Z
dc.date.available1399-07-09T09:05:09Zfa_IR
dc.date.available2020-09-30T09:05:09Z
dc.date.issued2016-08-22en_US
dc.date.issued1395-06-01fa_IR
dc.date.submitted2016-03-07en_US
dc.date.submitted1394-12-17fa_IR
dc.identifier.citationصفرزاده, سحر, مرعشیان, فاطمه سادات. (1395). رابطه جهت گیری هدف و فراشناخت با خودکارآمدی تحصیلی در دانشجویان دختر. نشریه علمی زن و فرهنگ, 8(28), 23-36.fa_IR
dc.identifier.issn2008-8426
dc.identifier.issn2676-6973
dc.identifier.urihttp://jwc.iauahvaz.ac.ir/article_525201.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/354512
dc.description.abstractهدف از پژوهش حاضر، بررسی رابطه جهت گیری هدف و فراشناخت با خودکارآمدی تحصیلی در دانشجویان دختر دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز بود. نمونه پژوهش شامل 200 نفر از دانشجویان دختر بود که به صورت تصادفی طبقه ای انتخاب شدند. برای گردآوری داده ها از، پرسشنامه جهت گیری اهداف پیشرفت میدگلی و همکاران (1998)، پرسشنامه حالت فراشناختی (ESM) و مقیاس خودکارآمدی تحصیلی دانشجویان (CASE) استفاده شد. پژوهش حاضر از نوع همبستگی بود. برای  تحلیل داده ها از ضریب همبستگی پیرسون و تحلیل رگرسیون چند متغیره استفاده شد. نتایج نشان داد که بین جهت گیری تبحری، جهت گیری عملکردی-رویکردی، جهت گیری عملکردی-اجتنابی و فراشناخت با خودکارآمدی تحصیلی رابطه معنی دار وجود دارد، همچنین تحلیل رگرسیون چندمتغیره نشان داد که از بین متغیرهای پیش بین، متغیر جهت گیری تبحری و فراشناخت به ترتیب پیش بینی کننده مناسبی برای متغیر ملاک خودکارآمدی تحصیلی می باشند.fa_IR
dc.format.extent2439
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه آزاد اسلامی واحد اهوازfa_IR
dc.publisherIslamic Azad University Ahvaz Branchen_US
dc.relation.ispartofنشریه علمی زن و فرهنگfa_IR
dc.relation.ispartofScientific Research Quarterly of Woman and Cultureen_US
dc.subjectجهت گیری هدفfa_IR
dc.subjectفراشناختfa_IR
dc.subjectخودکارآمدی تحصیلیfa_IR
dc.subjectدانشجویان دخترfa_IR
dc.subjectروان شناسیfa_IR
dc.titleرابطه جهت گیری هدف و فراشناخت با خودکارآمدی تحصیلی در دانشجویان دخترfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeمقاله اصلیfa_IR
dc.contributor.departmentدانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز، گروه روان شناسی، اهواز، ایران.fa_IR
dc.contributor.departmentدانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز، گروه روان شناسی، اهواز، ایران.fa_IR
dc.citation.volume8
dc.citation.issue28
dc.citation.spage23
dc.citation.epage36


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد