• ثبت نام
    • ورود به سامانه
    مشاهده مورد 
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات انگلیسی
    • Journal of Studies in Learning and Teaching English
    • Volume 7, Issue 2
    • مشاهده مورد
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات انگلیسی
    • Journal of Studies in Learning and Teaching English
    • Volume 7, Issue 2
    • مشاهده مورد
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    The Effects of Guided and Unguided Semantic Mapping on Iranian EFL Learners’ Vocabulary and Grammar Knowledge

    (ندگان)پدیدآور
    Jaberi, SamanehRassaei, Ehsan
    Thumbnail
    دریافت مدرک مشاهده
    FullText
    اندازه فایل: 
    1.063 مگابایت
    نوع فايل (MIME): 
    PDF
    نوع مدرک
    Text
    Original Research Paper
    زبان مدرک
    English
    نمایش کامل رکورد
    کلید واژگان
    EFL learners
    Grammar learning
    graphic organizer
    guided semantic mapping
    unguided semantic mapping
    vocabulary learning

    شماره نشریه
    2
    تاریخ نشر
    2018-12-01
    1397-09-10
    ناشر
    Islamic Azad University-Shiraz Branch
    سازمان پدید آورنده
    Department of Foreign Languages, Shiraz Branch, Islamic Azad University Shiraz, Iran
    Department of Foreign Languages, Shiraz Branch, Islamic Azad University Shiraz, Iran

    شاپا
    2251-8541
    2476-7727
    URI
    http://jslte.iaushiraz.ac.ir/article_669881.html
    https://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/353486

    مرور

    همه جای سامانهپایگاه‌ها و مجموعه‌ها بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌هااین مجموعه بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌ها

    حساب من

    ورود به سامانهثبت نام

    آمار

    مشاهده آمار استفاده

    تازه ترین ها

    تازه ترین مدارک
    © کليه حقوق اين سامانه برای سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران محفوظ است
    تماس با ما | ارسال بازخورد
    قدرت یافته توسطسیناوب