تغییر مسیریابی
ثبت نام
ورود به سامانه
تغییر مسیریابی
مشاهده مورد
صفحهٔ اصلی
نشریات انگلیسی
Journal of Studies in Learning and Teaching English
Volume 3, Issue 2
مشاهده مورد
صفحهٔ اصلی
نشریات انگلیسی
Journal of Studies in Learning and Teaching English
Volume 3, Issue 2
مشاهده مورد
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Iranian Postgraduate Students’ Perception of Plagiarism
(ندگان)پدیدآور
پدیدآور نامشخص
دریافت مدرک
مشاهده
FullText
اندازه فایل:
318.0کیلوبایت
نوع فايل (MIME):
PDF
نوع مدرک
Text
زبان مدرک
English
نمایش کامل رکورد
شماره نشریه
2
تاریخ نشر
2014-12-01
1393-09-10
ناشر
Islamic Azad University-Shiraz Branch
شاپا
2251-8541
2476-7727
URI
http://jslte.iaushiraz.ac.ir/article_519027.html
https://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/353426
جستجو در سامانه
این مجموعه
مرور
همه جای سامانه
پایگاهها و مجموعهها
بر اساس تاریخ انتشار
پدیدآوران
عناوین
موضوعها
این مجموعه
بر اساس تاریخ انتشار
پدیدآوران
عناوین
موضوعها
حساب من
ورود به سامانه
ثبت نام
آمار
مشاهده آمار استفاده
تازه ترین ها
تازه ترین مدارک