| dc.contributor.author | آل حسینی, مترجم: فرشته | fa_IR |
| dc.date.accessioned | 1399-07-09T08:59:57Z | fa_IR |
| dc.date.accessioned | 2020-09-30T08:59:57Z | |
| dc.date.available | 1399-07-09T08:59:57Z | fa_IR |
| dc.date.available | 2020-09-30T08:59:57Z | |
| dc.date.issued | 2014-05-22 | en_US |
| dc.date.issued | 1393-03-01 | fa_IR |
| dc.date.submitted | 2018-04-24 | en_US |
| dc.date.submitted | 1397-02-04 | fa_IR |
| dc.identifier.citation | آل حسینی, مترجم: فرشته. (1393). ضربت جوزف شواب بر تدریس سطحی. مطالعات برنامه درسی, 9(32), 177-206. | fa_IR |
| dc.identifier.issn | 1735-4986 | |
| dc.identifier.uri | http://www.jcsicsa.ir/article_60944.html | |
| dc.identifier.uri | https://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/352690 | |
| dc.description.abstract | این نوشتار، ترجمه و تلخیص فصل ششم کتاب <em>قوای ذهن: بازآفرینی یادگیری لیبرال در آمریکا</em> (2006) نوشتة لوین است. دانلد لوین، رئیس سابق دانشگاه شیکاگو، در خلاصة جذاب خود از زندگی آکادمیک متفکر تربیتی، جوزف شواب، کسی که سهم مهمی در بازآفرینی یادگیری لیبرال در آموزش عالی دارد، ضمن به تصویر کشیدن تلاشهای علمی یک دانشمند برجسته و مبارزات تربیتی یک معلم اسطورهای برای تحقق آرمانهایش، تحولاتی مهم را مورد تجزیه و تحلیل قرار میدهد که به ساختن یک پارادایم برای هنرهای لیبرال کمک کرده است. دیدگاههای چالشبرانگیزی که شواب در ابعاد عمل و نظر رشته برنامة درسی طرح کرده است، دگرگونیهای مهم و تأثیراتی شگرف برجای گذاشتهاند | fa_IR |
| dc.format.extent | 450 | |
| dc.format.mimetype | application/pdf | |
| dc.language | فارسی | |
| dc.language.iso | fa_IR | |
| dc.publisher | انجمن مطالعات برنامه درسی ایران | fa_IR |
| dc.relation.ispartof | مطالعات برنامه درسی | fa_IR |
| dc.relation.ispartof | Journal of Curriculum Studies | en_US |
| dc.subject | لوین | fa_IR |
| dc.subject | شواب | fa_IR |
| dc.subject | تدریس | fa_IR |
| dc.title | ضربت جوزف شواب بر تدریس سطحی | fa_IR |
| dc.type | Text | en_US |
| dc.contributor.department | دانش آموخته دانشگاه تربیت مدرس | fa_IR |
| dc.citation.volume | 9 | |
| dc.citation.issue | 32 | |
| dc.citation.spage | 177 | |
| dc.citation.epage | 206 | |