نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorآل حسینی, مترجم: فرشتهfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-09T08:59:57Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-30T08:59:57Z
dc.date.available1399-07-09T08:59:57Zfa_IR
dc.date.available2020-09-30T08:59:57Z
dc.date.issued2014-05-22en_US
dc.date.issued1393-03-01fa_IR
dc.date.submitted2018-04-24en_US
dc.date.submitted1397-02-04fa_IR
dc.identifier.citationآل حسینی, مترجم: فرشته. (1393). ضربت جوزف شواب بر تدریس سطحی. مطالعات برنامه درسی, 9(32), 177-206.fa_IR
dc.identifier.issn1735-4986
dc.identifier.urihttp://www.jcsicsa.ir/article_60944.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/352690
dc.description.abstractاین نوشتار، ترجمه و تلخیص فصل ششم کتاب <em>قوای ذهن: بازآفرینی یادگیری لیبرال در آمریکا</em> (2006) نوشتة لوین است. دانلد لوین، رئیس سابق دانشگاه شیکاگو، در خلاصة جذاب خود از زندگی آکادمیک متفکر تربیتی، جوزف شواب، کسی که سهم مهمی در بازآفرینی یادگیری لیبرال در آموزش عالی دارد، ضمن به تصویر کشیدن تلاش‌های علمی یک دانشمند برجسته و مبارزات تربیتی یک معلم اسطوره‌ای برای تحقق آرمان‌هایش، تحولاتی مهم را مورد تجزیه و تحلیل قرار می‌دهد که به ساختن یک پارادایم برای هنرهای لیبرال کمک کرده است. دیدگاه‌های چالش‌‌برانگیزی که  شواب در ابعاد عمل و نظر رشته برنامة درسی طرح کرده است، دگرگونی‌های مهم و تأثیراتی شگرف برجای گذاشته‌اندfa_IR
dc.format.extent450
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherانجمن مطالعات برنامه درسی ایرانfa_IR
dc.relation.ispartofمطالعات برنامه درسیfa_IR
dc.relation.ispartofJournal of Curriculum Studiesen_US
dc.subjectلوینfa_IR
dc.subjectشوابfa_IR
dc.subjectتدریسfa_IR
dc.titleضربت جوزف شواب بر تدریس سطحیfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.contributor.departmentدانش آموخته دانشگاه تربیت مدرسfa_IR
dc.citation.volume9
dc.citation.issue32
dc.citation.spage177
dc.citation.epage206


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد