| dc.contributor.author | محمدی, مهدی | fa_IR |
| dc.contributor.author | شفیعی, مریم | fa_IR |
| dc.contributor.author | خوشبخت, فریبا | fa_IR |
| dc.contributor.author | جمال آبادی, منا | fa_IR |
| dc.date.accessioned | 1399-07-09T08:59:31Z | fa_IR |
| dc.date.accessioned | 2020-09-30T08:59:31Z | |
| dc.date.available | 1399-07-09T08:59:31Z | fa_IR |
| dc.date.available | 2020-09-30T08:59:31Z | |
| dc.date.issued | 2016-11-21 | en_US |
| dc.date.issued | 1395-09-01 | fa_IR |
| dc.date.submitted | 2018-04-20 | en_US |
| dc.date.submitted | 1397-01-31 | fa_IR |
| dc.identifier.citation | محمدی, مهدی, شفیعی, مریم, خوشبخت, فریبا, جمال آبادی, منا. (1395). مطالعه تجربی تأثیر برنامه درسی صلح محور بر مدیریت خشم کودکان پیش دبستانی. مطالعات برنامه درسی, 11(42), 53-94. | fa_IR |
| dc.identifier.issn | 1735-4986 | |
| dc.identifier.uri | http://www.jcsicsa.ir/article_60629.html | |
| dc.identifier.uri | https://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/352544 | |
| dc.description.abstract | هدف پژوهش حاضر، بررسی تأثیر برنامه درسی صلح محور بر مدیریت خشم کودکان پیش دبستانی بود. راهبرد پژوهش کمی و روش پژوهش نیمه تجربی و طرح مورد استفاده تک گروهی با پیش آزمون و پس آزمون بود. جامعه آماری، شامل کلیه کودکان مقطع پیش دبستانی خورشید (ناحیه یک شیراز) بود که با استفاده از روش نمونه گیری تصادفی ساده، 39 کودک از دو کلاس (انویوگبوز و همکاران ،2004) انتخاب شدند. ابزار پژوهش فرمهای استاندارد برنامه درسی صلح محور (سیموندز، 2003) که در طی 12 جلسه توسط مربیان آموزش دیده بر روی کودکان اجرا و دادههای گردآوری شده با استفاده از روش آماری خی دو، مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفتند. نتایج نشان داد که 1- تفاوت معناداری بین فراوانی رفتارهای همراه با خشم کودکان پیش دبستانی، پیش و پس از اجرای برنامه درسی صلح محور وجود دارد. 2- تفاوت معناداری بین فراوانی واکنشهای همراه با خشم کودکان پیش دبستانی، پیش و پس از اجرای برنامه درسی صلح محور وجود دارد. | fa_IR |
| dc.format.extent | 729 | |
| dc.format.mimetype | application/pdf | |
| dc.language | فارسی | |
| dc.language.iso | fa_IR | |
| dc.publisher | انجمن مطالعات برنامه درسی ایران | fa_IR |
| dc.relation.ispartof | مطالعات برنامه درسی | fa_IR |
| dc.relation.ispartof | Journal of Curriculum Studies | en_US |
| dc.subject | برنامه درسی صلح محور | fa_IR |
| dc.subject | مدیریت خشم | fa_IR |
| dc.subject | پیش دبستانیی | fa_IR |
| dc.title | مطالعه تجربی تأثیر برنامه درسی صلح محور بر مدیریت خشم کودکان پیش دبستانی | fa_IR |
| dc.type | Text | en_US |
| dc.contributor.department | دانشیار دانشگاه شیراز | fa_IR |
| dc.contributor.department | استادیار دانشگاه شیراز | fa_IR |
| dc.contributor.department | دانشیار دانشگاه شیراز | fa_IR |
| dc.contributor.department | کارشناس ارشد دانشگاه شیراز | fa_IR |
| dc.citation.volume | 11 | |
| dc.citation.issue | 42 | |
| dc.citation.spage | 53 | |
| dc.citation.epage | 94 | |