نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorمحمدی, مهدیfa_IR
dc.contributor.authorشفیعی, مریمfa_IR
dc.contributor.authorخوشبخت, فریباfa_IR
dc.contributor.authorجمال آبادی, مناfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-09T08:59:31Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-30T08:59:31Z
dc.date.available1399-07-09T08:59:31Zfa_IR
dc.date.available2020-09-30T08:59:31Z
dc.date.issued2016-11-21en_US
dc.date.issued1395-09-01fa_IR
dc.date.submitted2018-04-20en_US
dc.date.submitted1397-01-31fa_IR
dc.identifier.citationمحمدی, مهدی, شفیعی, مریم, خوشبخت, فریبا, جمال آبادی, منا. (1395). مطالعه تجربی تأثیر برنامه درسی صلح محور بر مدیریت خشم کودکان پیش دبستانی. مطالعات برنامه درسی, 11(42), 53-94.fa_IR
dc.identifier.issn1735-4986
dc.identifier.urihttp://www.jcsicsa.ir/article_60629.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/352544
dc.description.abstractهدف پژوهش حاضر، بررسی تأثیر برنامه درسی صلح محور بر مدیریت خشم کودکان پیش دبستانی بود. راهبرد پژوهش کمی و روش پژوهش نیمه تجربی و طرح مورد استفاده تک گروهی با پیش آزمون و پس آزمون بود. جامعه آماری، شامل کلیه کودکان مقطع پیش دبستانی خورشید (ناحیه یک شیراز) بود که با استفاده از روش نمونه گیری تصادفی ساده، 39 کودک از دو کلاس (انویوگبوز و همکاران ،2004) انتخاب شدند. ابزار پژوهش فرم‌های استاندارد برنامه درسی صلح محور (سیموندز، 2003) که در طی 12 جلسه توسط مربیان آموزش دیده بر روی کودکان اجرا و داده‌های گردآوری شده با استفاده از روش آماری خی دو، مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفتند. نتایج نشان داد که 1- تفاوت معناداری بین فراوانی رفتارهای همراه با خشم کودکان پیش دبستانی، پیش و پس از اجرای برنامه درسی صلح محور وجود دارد. 2- تفاوت معناداری بین فراوانی واکنش‌های همراه با خشم کودکان پیش دبستانی، پیش و پس از اجرای برنامه درسی صلح محور وجود دارد.fa_IR
dc.format.extent729
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherانجمن مطالعات برنامه درسی ایرانfa_IR
dc.relation.ispartofمطالعات برنامه درسیfa_IR
dc.relation.ispartofJournal of Curriculum Studiesen_US
dc.subjectبرنامه درسی صلح محورfa_IR
dc.subjectمدیریت خشمfa_IR
dc.subjectپیش دبستانییfa_IR
dc.titleمطالعه تجربی تأثیر برنامه درسی صلح محور بر مدیریت خشم کودکان پیش دبستانیfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.contributor.departmentدانشیار دانشگاه شیرازfa_IR
dc.contributor.departmentاستادیار دانشگاه شیرازfa_IR
dc.contributor.departmentدانشیار دانشگاه شیرازfa_IR
dc.contributor.departmentکارشناس ارشد دانشگاه شیرازfa_IR
dc.citation.volume11
dc.citation.issue42
dc.citation.spage53
dc.citation.epage94


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد