مرور دوره 12, شماره 47 بر اساس موضوع "راهبردهای تدریس"

  • تجارب دانش آموزان دوره ابتدایی از معلمان جایگزین (مطالعه موردی) 

    محمدی فارسانی, فریبرز؛ حکیم زاده, رضوان؛ دهقانی, مرضیه (انجمن مطالعات برنامه درسی ایران, 2018-02-20)
    پژوهش حاضر با روش پدیدارشناختی، با هدف بررسی تجارب دانش­آموزان دوره ابتدایی از معلمان جایگزین انجام گرفت. بدین منظور، تعداد سی و یک نفر از دانش­آموزانی که حداقل به مدت یک نوبت تحصیلی معلم جایگزین داشته­اند، به روش نمونه­گیری ...