نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorجلالی جواران, رحمانfa_IR
dc.contributor.authorسلاجقه, سنجرfa_IR
dc.contributor.authorمنظری توکلی, علیرضاfa_IR
dc.contributor.authorشیخی, ایوبfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-09T08:58:57Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-30T08:58:57Z
dc.date.available1399-07-09T08:58:57Zfa_IR
dc.date.available2020-09-30T08:58:57Z
dc.date.issued2019-02-20en_US
dc.date.issued1397-12-01fa_IR
dc.date.submitted2018-05-22en_US
dc.date.submitted1397-03-01fa_IR
dc.identifier.citationجلالی جواران, رحمان, سلاجقه, سنجر, منظری توکلی, علیرضا, شیخی, ایوب. (1397). طراحی مدل اعتبارسنجی سازمان‌های مردم ‌نهاد فرهنگی بر مبنای ابَر خط مشی فضای مجازی از دیدگاه مقام معظم رهبری. فصلنامه علمی- پژوهشی مطالعات میان فرهنگی, 13(37), 123-164.fa_IR
dc.identifier.issn1735-8663
dc.identifier.urihttp://icsq.journals.iau.ir/article_668585.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/352358
dc.description.abstractدر حال حاضر فضای مجازی به جزء لاینفک زندگی بشریت تبدیل شده است. هدایت، راهبری، کنترل و مراقبت در این دریای عظیم به راحتی امکان ‌پذیر نیست و ورود تام و تمام در این حوزه از عهده هیچ دولتی بر نخواهد آمد، مگر آن که نیروی عظیم مردمی در این حوزه ورود کنند و دولت بسترساز و تسهیل‌گر ورود مردم در این امر باشد. اولین و اساسی‌ترین گام جهت ورود نیروهای مردمی به حوزه فضای مجازی اعتبار سنجی می‌باشد، لذا الگویی بومی برای سنجش سازمان‌های مردم‌نهاد فرهنگی در حوزه فضای مجازی در راستای تعیین سیاست‌های اصلی و افزایش مشارکت‌های اجتماعی در نظام جمهوری اسلامی ایران بسیار ضروری است. ازینرو ‌پژوهش حاضر به‌دنبال تعیین شاخص‌های اساسی اعتبار سنجی مجموعه‌های مردمی فعال در حوزه فضای مجازی است و در این مقاله سعی شده است با بهره‌گیری از نظرات خبرگان فرهنگی و استخراج نکات راهبردی از بیانات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و با استفاده از روش «تحلیل مضمون» شاخص‌ها احصاء گردند. در این پژوهش برای طراحی مدل اعتبارسنجی، هشت مصاحبه نیمه ساختار یافته با مسئولین بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیاء(عج)و نخبگان این عرصه صورت گرفته است و با توجه به روش تحلیل مضمون، این داده‌ها کدگذاری شده است.fa_IR
dc.format.extent687
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه آزاد اسلامیfa_IR
dc.relation.ispartofفصلنامه علمی- پژوهشی مطالعات میان فرهنگیfa_IR
dc.subjectفضای مجازیfa_IR
dc.subjectمؤسسات مردم‌نهادfa_IR
dc.subjectاعتبارسنجیfa_IR
dc.subjectجبهه فرهنگی مردمیfa_IR
dc.titleطراحی مدل اعتبارسنجی سازمان‌های مردم ‌نهاد فرهنگی بر مبنای ابَر خط مشی فضای مجازی از دیدگاه مقام معظم رهبریfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeعلمی_ پژوهشیfa_IR
dc.contributor.departmentدانشجوی دکتری مدیریت دولتی( گرایش تصمیم گیری و خط مشی گذاری)، دانشگاه آزاد اسلامی ، واحد کرمانfa_IR
dc.contributor.departmentاستادیار علوم تربیتی ،دانشگاه آزاد اسلامی، واحد کرمانfa_IR
dc.contributor.departmentاستادیار مدیریت دولتی، دانشگاه آزاد اسلامی، واحد کرمانfa_IR
dc.contributor.departmentاستادیار آمار، دانشگاه شهید باهنر کرمان، ایرانfa_IR
dc.citation.volume13
dc.citation.issue37
dc.citation.spage123
dc.citation.epage164


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد