مرور دوره 11, 1 (پیاپی41) بر اساس عنوان
در حال نمایش موارد 1 - 7 از 7
-
بررسی میزان توانایی و دانش استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباط آن با عملکرد پژوهشی و نوآورانهی اعضای هیئت علمی(مطالعه موردی دانشگاه علوم پزشکی بابل)
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساریIslamic Azad University, Sari Branch, 2020-09-22)این پژوهش با هدف بررسی تواناییودانش استفاده از فناوریاطلاعات و ارتباط آن با عملکرد پژوهشی و نوآورانه اعضای هیئتعلمی دانشگاه علومپزشکی بابل انجام شد. جامعه آماری اعضای هیئتعلمی دانشگاه-های علومپزشکی بابل به تعداد ...
-
تاثیر بگارگیری شبکههای اجتماعی بر توانمندسازی دبیران با توجه به نقش میانجی انتقال دانش
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساریIslamic Azad University, Sari Branch, 2020-09-22)چکیده هدف از انجام این پژوهش بررسی تاثیر میزان استفاده دبیران از شبکههای اجتماعی بر توانمندسازی آنان با نقش میانجی انتقال دانش میباشد. پژوهش حاضر از نظر هدف، کاربردی و از نظر ماهیت جمع آوری اطلاعات، توصیفی از نوع ...
-
تأثیر زیر ساخت های دانش بر عملکرد نواورانه سازمان های مبتنی بر فناوری اطلاعات و ارتباطات
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساریIslamic Azad University, Sari Branch, 2020-09-22)هدف پژوهش حاضر، بررسی تاثیر زیر ساخت های دانش بر عملکرد نوآورانه در سازمان های مبتنی بر فناوری اطلاعات و ارتباطات استان مازندران می باشد. روش پژوهش حاضر بر حسب هدف، کاربردی و از لحاظ ماهیت جمع آوری اطلاعات توصیفی از نوع ...
-
رابطه بین نگرش معلمان در خصوص استفاده از فناوریهای آموزشی با انگیزه و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساریIslamic Azad University, Sari Branch, 2020-09-22)هدف از پژوهش حاضر، تعیین رابطه نگرش معلمان نسبت به کاربرد فناوریهای آموزشی در فرآیند تدریس با انگیزه تحصیلی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان بوده است. این پژوهش توصیفی از نوع همبستگی و از نوع مطالعات کاربردی میباشد. جامعه ...
-
شناسایی و رتبهبندی عوامل موثر بر مهارتهای فناورانهی معلمین ابتدایی با استفاده از روش فرایند تحلیل سلسله مراتبی(AHP) : (مطالعهی موردی - شهر گرگان)
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساریIslamic Azad University, Sari Branch, 2020-09-22)پژوهش حاضر با هدف شناسایی و رتبهبندی عوامل موثر بر مهارتهای فناورانهی معلمین ابتدایی در شهر گرگان در سال تحصیلی 96-97 انجام شده است. روش پژوهش،توصیفی و از نوع پیمایشی میباشد. جامعهی آماری این تحقیق را خبرگان حوزهیفناوری ...
-
عوامل مؤثر بر تعاملات در محیط های یادگیری الکترونیک (مطالعه ای فراترکیب)
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساریIslamic Azad University, Sari Branch, 2020-09-22)پژوهش حاضر باهدف شناسایی عوامل مؤثر بر تعاملات در محیط یادگیری الکترونیکی انجامشد که از منظر نظریهپردازان مختلف بهعنوان مهمترین عنصر حیاتی در فرایند یادگیری شناساییشده است.روش پژوهش حاضر، کیفی وازنظر هدف بنیادی است ...
-
مقایسه سطوح یادگیری به روش مشارکتی و انفرادی درکلاس معکوس مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساریIslamic Azad University, Sari Branch, 2020-09-22)هدف اصلی پژوهش حاضر مقایسه سطوح یادگیری در رویکرد معکوس به روش انفرادی و گروهی باگروه تدریس معمول در درس مطالعات اجتماعی دانش آموزان پایهی پنجم ابتدایی می باشد. روش تحقیق شبه آزمایشی و طرح تحقیق، پیش آزمون-پس آزمون با ...



