مرور دوره 3, 3 (پیاپی 11) بر اساس عنوان
در حال نمایش موارد 1 - 5 از 5
-
اعتباریابی پرسش نامه نگرش به اینترنت در نمونهای منتخب از دانشجویان
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساریIslamic Azad University, Sari Branch, 2013-03-21)اینترنت، بخشی مهم از زندگی روزمره جامعه کنونی است. مدل پذیرش فن آوری دیویس سعی در تحلیل چگونگی استفاده از اینترنت دارد. نگرش به اینترنت، یکی از متغیرهای مدل مذکور است. مقاله حاضر سعی در اعتباریابی پرسشنامه نگرش به اینترنت ...
-
رابطه میزان استفاده از بازیهای رایانهای با سلامت روانی و عملکرد تحصیلی دانشآموزان
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساریIslamic Azad University, Sari Branch, 2013-03-21)این پژوهش با هدف بررسی رابطه استفاده از بازیهای رایانهای با سلامت روانی و عملکرد تحصیلی دانشآموزان انجام گرفت. تحقیق از نظر هدف کاربردی و از لحاظ روش، توصیفی از نوع همبستگی است. جامعه آماری شامل کلیه دانشآموزان پسر ...
-
شناسایی عوامل تأثیرگذار بر پذیرش فنآوری آموزش از دور در بین دانشجویان دانشگاه پیامنور
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساریIslamic Azad University, Sari Branch, 2013-03-21)هدف اصلی این تحقیق، شناسایی عوامل تأثیرگذار بر پذیرش فنآوری آموزش از دور در کلاس درس دانشجویان دکتری تخصصی مرکز تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور بود. این پژوهش، از نوع توصیفی بوده که با روش پیمایشی انجام شده است. جامعه ...
-
مقایسه تأثیر سه سناریوی آموزش به شیوه ترکیبی در ارتقاء میزان یادگیری و یادداری علوم بهداشتی در دانشآموزان ابتدایی
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساریIslamic Azad University, Sari Branch, 2013-03-21)این پژوهش، با استفاده از یک طرح نیمه آزمایشی با پیشآزمون و پسآزمون و با هدف بررسی و مقایسه تأثیر سه سناریوی آموزش ترکیبی در ارتقاء میزان یادگیری و یادداری مباحث بهداشت فردی و عمومی دانشآموزان دوره ابتدایی شهرستان ایلام ...
-
نقش بازی رایانهای دایمنشن بر انگیزه پیشرفت و پیشرفت تحصیلی ریاضی با توجه به پیشدانستههای زبان و ریاضی دانشآموزان
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساریIslamic Azad University, Sari Branch, 2013-03-21)هدف از پژوهش حاضر، بررسی نقش بازی رایانهای دایمنشن بر انگیزه پیشرفت و پیشرفت تحصیلی ریاضی با توجه به پیشدانستههای زبان انگلیسی و ریاضی دانشآموزان است. این پژوهش، از نوع نیمه آزمایشی با طرح پیشآزمون- پسآزمون با گروه ...



