مرور دوره 1, شماره 3 بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 5 از 5
-
بررسی چالش های کاربست فن آوری اطلاعات و ارتباطات در فرآیند یاددهی و یادگیری
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساریIslamic Azad University, Sari Branch, 2011-03-21)فنآوری اطلاعات و ارتباطات بالقوه توانایی تقویت کیفیت، اثربخشی و دسترسی به تعلیم و تربیت را دارد. این مقاله به بررسی چالشهای کاربست فنآوری اطلاعات و ارتباطات در فرآیند یاددهی و یادگیری از دیدگاه اعضای هیأت علمی و دانشجویان ...
-
نیازسنجی توسعه آموزش های فنی و مهارتی مجازی در آموزش و پرورش استان مازندران
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساریIslamic Azad University, Sari Branch, 2011-03-21)پژوهش حاضر با هدف شناسایی نیازها در توسعه آموزشهای فنی و مهارتی مجازی از دیدگاه هنرآموزان و مدیران دبیرستانهای فنی و حرفهای و کار و دانش استان مازندران انجام پذیرفته است. در این مطالعه با توجه به نظریههای یادگیری ...
-
طراحی برنامه درسی فاوا و بررسی اثربخشی آن بر عملکرد دانش آموزان دوره متوسطه
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساریIslamic Azad University, Sari Branch, 2011-03-21)هدف این پژوهش، طراحی برنامه درسی فاوا و بررسی اثربخشی آن بر عملکرد دانش آموزان دوره متوسطه بوده است. روش پژوهش از دو بخش زمینه یابی و شبه آزمایشی از نوع طرح آزمون مقدماتی و نهایی تشکیل شده است. جامعه مورد مطالعه شامل کلیه ...
-
تأثیر نرم افزارهای شبیه ساز آموزشی بر یادگیری و یادسپاری دانشجویان و مقایسه آن با روش سنتی تدریس
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساریIslamic Azad University, Sari Branch, 2011-03-21)از آنجا که هدف فنآوریهای آموزشی تسهیل و بهبود عملکرد یادگیری است، در این راستا شبیه سازهای آموزشی میتوانند به عنوان تکنیک و یا رسانهای موجب تحقق این هدف شوند. در این مقاله تأثیر نرم افزارهای شبیه ساز (مطالعه موردی بر ...
-
رابطه کیفیت خدمات الکترونیکی با رضایت الکترونیکی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساریIslamic Azad University, Sari Branch, 2011-03-21)هدف تحقیق حاضر بررسی رابطه کیفیت خدمات الکترونیکی با رضایت الکترونیکی دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب میباشد. برای این منظور، کیفیت خدمات الکترونیکی براساس نظریه زتهامل، پاراسورامان و مالهوترا و رضایت الکترونیکی ...



