مرور دوره 24, شماره 32 بر اساس عنوان
در حال نمایش موارد 1 - 5 از 5
-
آسیبهای تربیت دینی و ارائه راهکارهای مناسب از دیدگاه صاحبنظران با رویکرد برنامهریزی درسی
(دانشگاه جامع امام حسین علیه السلامImam Hussein University, 2016-11-21)این پژوهش با هدف شناخت آسیبهای تربیت دینی به منظور ارائه راهکارهای مناسب از دیدگاه صاحبنظران با محوریت برنامهریزی درسی انجام شده است. پژوهش از نوع کیفی و روش گردآوری دادهها میدانی، از نوع کتابخانهای و مصاحبه بود. در ...
-
بررسی و نقد الگوی تربیت اخلاقی در کتابهای آموزش قرآن دوره ابتدایی
(دانشگاه جامع امام حسین علیه السلامImam Hussein University, 2016-11-21)یکی از مأموریتهای مهم نظام آموزش و پرورش رسمی کشور تربیت اخلاقی است. برنامه درسی قرآن نقش مهمی را در این زمینه بر عهده دارد. این پژوهش به تحلیل محتوای کتابهای درسی قرآن دوره ابتدایی و کتاب راهنمای قرآن میپردازد تا در ...
-
سبک زندگی فردی در حوزه تربیت سیاسی بر مبنای نهجالبلاغه
(دانشگاه جامع امام حسین علیه السلامImam Hussein University, 2016-11-21)این پژوهش با هدف تبیین سبک زندگی فردی در حوزه تربیت سیاسی بر مبنای نهجالبلاغه انجام شده است. روش آن کیفی و گردآوری اطّلاعات، کتابخانهای است. در این پژوهش «سبک زندگی» شیوه زندگی موفّقِ مؤمنانه است که به فرد، خانواده یا ...
-
طراحی الگوی مدیریت علوی برای تربیت مدیران ارشد نظام جمهوری اسلامی ایران
(دانشگاه جامع امام حسین علیه السلامImam Hussein University, 2016-11-21)مدیران ارشد نظام جمهوری اسلامی ایران یکی از اثرگذارترین عوامل در اداره عمومی کشور هستند. طراحی نظامی که بتوان این طبقه از مدیران کشور را بر اساس آن تربیت کرد، یکی از دغدغههای جدی اداره عمومی در جمهوری اسلامی ایران است. ...
-
طراحی برنامه درسی متعادل با رویکرد برنامهریزی درسی فطری و معنوی
(دانشگاه جامع امام حسین علیه السلامImam Hussein University, 2016-11-21)این پژوهش با هدف بررسی الگوهای طراحی برنامه درسی و نقد آنها و طراحی برنامه درسی متعادل با رویکرد فطری و معنوی صورت گرفته است. رویکرد مطالعه کیفی و روش پژوهش، تحلیلی از نوع تحلیل محتوا بوده است .جامعه مورد مطالعه تمام منابعی ...



