دوره 23, شماره 28

 

ارسال های اخیر

  • زبان تصویری، زبان تربیتی قرآن 

    فتحی, علی (دانشگاه جامع امام حسین علیه السلامImam Hussein University, 2015-11-22)
    خدای متعال، هدف اصلی قرآن کریم را هدایت انسان خوانده است و برای رسیدن به این هدف متعالی، زبان متناسب آن را به‌کار گرفته است. یکی از زبان‌های تأثیرگذار در تربیت به‌ویژه تربیت اخلاقی، زبان تصویر در قالب های مختلف است؛ زبان ...

  • فلسفة تربیت اسلامی در پرتو دیدگاههای عملی: مواجهه با نظریة کار 

    آل‌حسینی, فرشته؛ سجادی, سید مهدی؛ صادق‌زاده, علیرضا؛ مهرمحمدی, محمود (دانشگاه جامع امام حسین علیه السلامImam Hussein University, 2015-11-22)
    مواجهة فلسفة تربیت اسلامی با دیدگاههای عملی به دلیل وجود تأثیرات نامطلوب شکاف نظریه و عمل تربیتی ضرورت یافته است. دیدگاههایی که علی‌رغم تأکیدات متفاوت در یک چیز اشتراک دارند: پافشاری بر احیا فلسفة عملی و بهره‌جویی از امکانات ...

  • شناسایی گونه های غالب وغایب تلفیق دربرنامه درسی دانشگاه علوم اسلامی رضوی 

    بابادی, امین؛ جعفری ثانی, حسین؛ کرمی, مرتضی (دانشگاه جامع امام حسین علیه السلامImam Hussein University, 2015-11-22)
    مطالعه حاضر با هدف شناسایی گونه های غالب وغایب تلفیق دربرنامه درسی دانشگاه علوم اسلامی رضوی و بررسی میزان فاصله آن با وضعیت ممکن صورت پذیرفت.روش پژوهش از نوع توصیفی/مقایسه ای بود وجامعه آماری شامل تمامی دانشجویان دانشگاه ...

  • بررسی تاثیر عمل به باورهای مذهبی بر تاب آوری و سرسختی روانشناختی در بین طلاب علوم دینی 

    ایمانی فر, حمیدرضا؛ آقایوسفی, علیرضا؛ صفاری نیا, مجید (دانشگاه جامع امام حسین علیه السلامImam Hussein University, 2015-11-22)
    هدف از این تحقیق بررسی عمل به باورهای مذهبی بر تاب آوری و سرسختی روانشناختی در بین دانشجویان و طلاب حوزه علمیه بود. در این تحقیق علی- مقایسه ای،100 دانشجوی پسردانشگاه پیام نور و 100 طلبه مشغول به تحصل در شهرستان شیراز به ...