نقش شناسایی و افراز دستاوردهای یادگیری در بهبود کیفیت آموزش عالی ، موردپژوهی: آموزش مهندسی برق گرایش قدرت
(ندگان)پدیدآور
صادقی, ناهیدفراهانی, مهدیکمره ای, محمودنوع مدرک
Textمقاله علمی - پژوهشی
زبان مدرک
فارسیچکیده
در این پژوهش ضمن مروری بر جایگاه دستاوردهای یادگیری در آموزش مهندسی و بهبود کیفیت آن از منظر مطالعات داخلی و بینالمللی، دستاوردهای یادگیری آموزش مهندسی برق شناسایی و دسته بندی شدند. در این پژوهش ازمصاحبههای فردی و گروههای کانونی با مدرسان دانشگاهی، متخصصان صنعت برق استفاده شده است. دستاوردهای استخراج شده در سه دسته دانش و آگاهی، مهارت یا کاربرد دانش در عمل و نگرش و ویژگیهای شخصیتی و روانشناختی دانشآموختگان عنوان شده است.
کلید واژگان
آموزش مهندسیسنجش آموزش
آموزش عالی
دستاورد یادگیری
صنعت برق
شماره نشریه
63تاریخ نشر
2014-11-221393-09-01
ناشر
فرهنگستان علوم جمهوری اسلامی ایرانThe Academy of Sciences of I. R. of Iran
سازمان پدید آورنده
دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی، دانشگاه تهراندانشجوی دکتری دانشگاه تهران وزارت نیرو - بخش آموزش، تحقیقات و فناوری
دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر - پردیس دانشکدههای فنی دانشگاه تهران
شاپا
1607-23162676-4881




