دوره 4, شماره 13
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
درباره ارتباط فلسفه با آموزش مهندسی
(فرهنگستان علوم جمهوری اسلامی ایرانThe Academy of Sciences of I. R. of Iran, 2002-05-22)در مهندسی هنر و خلاقیت در بستر پدیده های علمی بارزترین شاخصه شمرده می شود. اگر زیر ساختار علمی بدون تکیه بر فلسفه باشد، آموزش و توسعه علمی در مهندسی از دو محور معرفت و استحکام برخوردار نخواهد بود. این نوشته اشاره ای است ...
-
علوم در برهان قاطع
(فرهنگستان علوم جمهوری اسلامی ایرانThe Academy of Sciences of I. R. of Iran, 2002-05-22)در فرهنگ برهان قاطع در کنار تعاریف و معانی لغات فارسی اشارات صریحی نیز به مواد و خواص و کاربرد آنها شده است که از نظر آشنایی با فناوری آن دوره از کشور اهمیت فراوانی دارد. در این مجموعه لغاتی گردآوری شده است که در آنها به ...
-
فهرست مقالات
(فرهنگستان علوم جمهوری اسلامی ایرانThe Academy of Sciences of I. R. of Iran, 2002-05-22)
-
گفتگوی شرق و غرب درباره آموزش مهندسی در قرن بیست و یکم
(فرهنگستان علوم جمهوری اسلامی ایرانThe Academy of Sciences of I. R. of Iran, 2002-05-22)در آستانه تغییر قرن و آغاز قرن بیست و یکم، بعضی از منتقدان به ملل آسیا ـ پاسیفیک می اندیشند. از طرف دیگر، روند حرکت دنیا به طور فزاینده ای ما را به سمت جهانی شدن سوق می دهد. در گذشته، تبادلات آموزشی زیادی بین شرق و غرب ...
-
تدوین نرم افزار آموزشی رباتیک به کمک سیستم چند رسانه ای
(فرهنگستان علوم جمهوری اسلامی ایرانThe Academy of Sciences of I. R. of Iran, 2002-05-22)در سیستم آموزشی متداول، مدرس موضوعات را تشرح می کند، در حالی که می توان از یک رایانه برای این منظور استفاده کرد. بدین منظور و برای آموزش قدم به قدم باید برای هر شخص ساخاری ویژه تهیه شود و بهترین راه حل تهیه نرم افزای بر ...



