• ثبت نام
    • ورود به سامانه
    مشاهده مورد 
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات انگلیسی
    • Iranian Journal of Language Teaching Research
    • Volume 1, Issue 1
    • مشاهده مورد
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات انگلیسی
    • Iranian Journal of Language Teaching Research
    • Volume 1, Issue 1
    • مشاهده مورد
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Reading and Vocabulary Acquisition: Supporting Evidence and Some Objections

    (ندگان)پدیدآور
    Krashen, Stephen
    Thumbnail
    دریافت مدرک مشاهده
    FullText
    اندازه فایل: 
    234.8کیلوبایت
    نوع فايل (MIME): 
    PDF
    نوع مدرک
    Text
    Original Article
    زبان مدرک
    English
    نمایش کامل رکورد
    چکیده
    I continue here the long-standing discussion on the familiar topic of whether subconscious language acquisition is more powerful than conscious language learning, with a focus on vocabulary, adding recent studies as well as older ones I missed in previous publications on this topic (e.g. Krashen, 2004).
    کلید واژگان
    language acquisition
    language learning
    vocabulary acquisition
    reading

    شماره نشریه
    1
    تاریخ نشر
    2013-01-01
    1391-10-12
    ناشر
    Urmia University
    سازمان پدید آورنده
    University of Southern California, US

    شاپا
    2322-1291
    URI
    http://ijltr.urmia.ac.ir/article_20451.html
    https://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/328433

    مرور

    همه جای سامانهپایگاه‌ها و مجموعه‌ها بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌هااین مجموعه بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌ها

    حساب من

    ورود به سامانهثبت نام

    آمار

    مشاهده آمار استفاده

    تازه ترین ها

    تازه ترین مدارک
    © کليه حقوق اين سامانه برای سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران محفوظ است
    تماس با ما | ارسال بازخورد
    قدرت یافته توسطسیناوب