مرور دوره 4, شماره 2 بر اساس عنوان
در حال نمایش موارد 1 - 5 از 5
-
ارزیابی توانمندی روش شبکه متحرک برای تحلیل هیدرودینامیکی شناور پروازی تک پله ای
(دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر, 2017-08-23)بکارگیری پله در کف بدنه شناورهای تندرو پروازی میتواند منجر به کاهش مقاومت شود. علاوه بر این، با استفاده از پله، کارایی بدنه-های پروازی در آب مواج بهبود خواهد یافت زیرا نیروی لیفت در سرتاسر کف بدنه توزیع شده که میتواند ...
-
آنالیز ارتعاش آزاد ورق کامپوزیت ساندویچی با هسته فوم ویسکوالاستیک در تماس با محیط آب
(دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر, 2017-08-23)ورقهای کامپوزیت ساندویچی دارای کاربرد گستردهای در ساخت بدنه شناورهای تندروی پیشرفته میباشند. ورق ساندویچی بدنه شناور که از یک طرف با آب در تماس است نه تنها فراهمکننده سفتی خمشی بالا برای بدنه میباشد بلکه میراکننده بخشی ...
-
بررسی اثر سیمبندی و خطای ناهممحوری در عملکرد ریزالورهای رلوکتانس متغیر
(دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر, 2017-08-23)امروزه ریزالورهای رلوکتانس متغیر به دلیل ساختار ساده، ابعاد کوچک و پایداری دمایی زیاد برای تشخیص موقعیت زاویهای محورهای گردان، بهویژه در سیستمهای ناوبری دریایی، کاربرد گستردهای دارند. علیرغم این ویژگیهای منحصر به فرد، ...
-
بررسی میدان ویک بر روی عرشه پرواز یک شناور تریماران مبتنی برانحنای بهینه روسازه
(دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر, 2017-08-23)طراحی عرشه پرواز یکی از کلیدی ترین بخش های اصلی در فرایند طراحی شناورهای نظامی می باشد. وجود سازه جلوی عرشه پرواز از محدودیتهای تاثیرگذار بر روی عملکرد نشست و برخاست هلی کوپتر بر روی عرشه اینگونه شناورها است. وجود آشیانه ...
-
طراحی آرمور موجشکنهای توده سنگی بر اساس قابلیت اطمینان و تحلیل ریسک-مطالعه موردی: بندر نوشهر
(دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر, 2017-08-23)با توجه به توسعه روزافزون استفاده از موجشکنهای توده سنگی در محیطهای دریایی، طراحی آرمور این موجشکنها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. اما مکانیزم خرابی این موجشکنها بسیار پیچیده بوده است و عدم قطعیتهای زیادی در ...



