• ثبت نام
    • ورود به سامانه
    مشاهده مورد 
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • تحقیقات علوم چوب وکاغذ ایران
    • دوره 31, شماره 3
    • مشاهده مورد
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • تحقیقات علوم چوب وکاغذ ایران
    • دوره 31, شماره 3
    • مشاهده مورد
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    بررسی تأثیر همراستایی استراتژیهای بازاریابی و عملکرد زنجیره تامین بر عملکرد سازمانی در شرکتهای صنعتی تولید مبلمان اداری استان تهران

    (ندگان)پدیدآور
    حسینی, ابوالحسنطبیبی, محمدرضاحسینی, سید علی
    Thumbnail
    نوع مدرک
    Text
    مقاله پژوهشی
    زبان مدرک
    فارسی
    نمایش کامل رکورد
    چکیده
    در این تحقیق به بررسی اثر«0همراستایی استراتژیهای بازاریابی» بر«عملکرد زنجیره تأمین» و«عملکرد سازمانی» در شرکت‌های مبلمان اداری پرداخته شده است. جامعه آماری این تحقیق شرکت های مرتبط در زمینه تولید و فروش مبلمان اداری، مستقر در شهرک های صنعتی چهاردانگه، خاوران و پرند در استان تهران است که در نهایت 206 نمونه جمع آوری شد. روش تحقیق از نظر هدف کاربردی و از نظر نحوه‌ی گردآوری اطلاعات، توصیفی-همبستگی است و برای آزمون فرضیات و پاسخ‏گویی به سؤالات تحقیق، از «مدلسازی معادلات ساختاری» استفاده شد. بر اساس نتایج پژوهش، در سطح اطمینان 95% مشخص گردید که تأثیر «همراستایی استراتژی های بازاریابی» بر «عملکرد زنجیره تأمین» در شرکت های مبلمان اداری مورد بررسی 7.45، تأثیر«عملکرد زنجیره تأمین» بر«عملکرد سازمانی» در شرکت-های مبلمان اداری مورد بررسی 4.19، بدست آمد که نشان دهنده معنی‌داری نوع رابطه در این فرضیات می باشد. همچنین در این تحقیق مشخص گردید که «همراستایی استراتژی های بازاریابی» هم بطور مستقیم موجب بهبود «عملکرد سازمانی» می شود وهم بطور غیرمستقیم به افزایش «عملکرد زنجیره تأمین» شرکت های فعال در صنعت مبلمان اداری کمک می کند و این افزایش «عملکرد زنجیره تأمین» به بهبود «عملکرد سازمانی» می انجامد.
    کلید واژگان
    همراستایی استراتژی‌های بازاریابی
    عملکردزنجیره تامین
    عملکردسازمانی
    صنعت مبلمان اداری در استان تهران
    مدلسازی معادلات ساختاری
    مدیریت و اقتصاد چوب

    شماره نشریه
    3
    تاریخ نشر
    2016-09-22
    1395-07-01
    ناشر
    موسسه تحقیقات جنگلها و مراتع کشور
    سازمان پدید آورنده
    استادیار گروه مدیریت بازرگانی دانشکده علوم اقتصادی و اداری، دانشگاه مازندران
    استادیار گروه مدیریت بازرگانی دانشکده علوم اقتصادی و اداری، دانشگاه مازندران
    دانشجوی کارشناسی ارشد اجرایی، دانشکده علوم اقتصادی و اداری، دانشگاه مازندران.

    شاپا
    1735-0913
    2383-112X
    URI
    https://dx.doi.org/10.22092/ijwpr.2021.106286
    https://ijwpr.areeo.ac.ir/article_106286.html
    https://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/305225

    مرور

    همه جای سامانهپایگاه‌ها و مجموعه‌ها بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌هااین مجموعه بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌ها

    حساب من

    ورود به سامانهثبت نام

    آمار

    مشاهده آمار استفاده

    تازه ترین ها

    تازه ترین مدارک
    © کليه حقوق اين سامانه برای سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران محفوظ است
    تماس با ما | ارسال بازخورد
    قدرت یافته توسطسیناوب