ارائه مدلی تلفیقی از روشهای خوشه بندی و QFD به منظور بهبود کیفیت خدمات بر اساس نوع مشتری با مطالعه موردی در بانک سامان قم
(ندگان)پدیدآور
شاهین, آرشصالحزاده, رضاقنبری, مهسانوع مدرک
Textمقاله پژوهشی
زبان مدرک
فارسیشماره نشریه
16تاریخ نشر
2011-07-231390-05-01
ناشر
دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندجسازمان پدید آورنده
استادیار، دانشگاه اصفهان، اصفهان، ایراندانشجوی کارشناسی ارشد دانشگاه اصفهان، اصفهان، ایران
استادیار دانشگاه اصفهان، اصفهان، ایران




