دوره 4, شماره 10
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
رتبه بندی عوامل موثر بر رضایت مشتریان از کیفیت خدمات در شعب بانک اقتصاد نوین مشهد
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج, 2010-01-21)
-
ارزیابی و نجزیه نحلیل فرایند انتقال تکنولوژی برای تولید موتورهای دیزلی
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج, 2010-01-21)
-
مدل یابی معادلات ساختاری روابط بین سازمان یادگیرنده با مدیریت کیفیت فراگیر و مدیریت دانش در شرکت بیمه ایران: تبیین یک نظریه
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج, 2010-01-21)
-
طرح ریزی مدل سنجی میزان بلوغ نظام مدیریت کیفیت در سازمان
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج, 2010-01-21)
-
بررسی وضعیت عوامل کلیدی عملکرد سازمان های خدماتی با روش امتیارن متوازن
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج, 2010-01-21)
-
ارزیابی بهره وری در واحدهای مجتمع نیروگاهی با استفاده از شاخص مالکم کوئست
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج, 2010-01-21)
-
بررسی کیفیت خدمات مدیریت ازتباط با مشتری و ندوین برنامه بهینه CRM در نظام بانکداری با استفاده از تکنیک Topsis
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج, 2010-01-21)



