شناسایی خلأهای پیادهسازی تجارت اجتماعی در کسبوکارهای نوپا
(ندگان)پدیدآور
مصباحی جهرمی, نگارالساداتمیرابی, وحیدرضامحبی, سراجالدینباقری, مهدینوع مدرک
Textزبان مدرک
فارسیشماره نشریه
30تاریخ نشر
2019-12-221398-10-01
ناشر
دانشگاه علامه طباطبائیAllameh Tabataba’i University
سازمان پدید آورنده
دانشجوی دکترا، گروه مدیریت، ، واحد علوم و تحقیقات- مرکز آموزش بینالمللی قشم، دانشگاه آزاد اسلامی، قشم، ایرانعضو هیئتعلمی، گروه مدیریت بازرگانی، دانشگاه آزاد اسلامی، واحد تهران مرکز، تهران. (نویسنده مسئول)؛
عضو هیئتعلمی، گروه مدیریت، دانشگاه آزاد اسلامی، واحد قشم، قشم، ایران.
عضو هیئتعلمی، گروه مدیریت، دانشگاه آزاد اسلامی، واحد بندرعباس، بندرعباس
شاپا
1735-112X2538-2527




