• ثبت نام
    • ورود به سامانه
    مشاهده مورد 
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند
    • دوره 6, شماره 24
    • مشاهده مورد
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند
    • دوره 6, شماره 24
    • مشاهده مورد
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    سیستم‌های یادگیری الکترونیک و خروجی‌های حاصله: نقش تعدیل‌گر انطباق‌پذیری ادراک‌شده

    (ندگان)پدیدآور
    زارع رواسان, احدامانی, معصومهاشرفی, امیر
    Thumbnail
    دریافت مدرک مشاهده
    FullText
    اندازه فایل: 
    554.1کیلوبایت
    نوع فايل (MIME): 
    PDF
    نوع مدرک
    Text
    زبان مدرک
    فارسی
    نمایش کامل رکورد
    چکیده
    در سال­های اخیر، مباحث مرتبط با یادگیری الکترونیک توجه بسیاری از محققان را به خود معطوف نموده است. علیرغم افزایش توجه محققین به مطالعه سیستم­های یادگیری الکترونیک، تمرکز بر روی خروجی­ها و نتایج حاصل از به‌کارگیری این سیستم­ها، کمتر مورد توجه قرار گرفته است. پژوهش حاضر در همین راستا و به‌منظور بررسی تأثیر استفاده از سیستم­های یادگیری الکترونیک بر روی نتایج حاصل از آن تعریف شده است. بدین منظور، 3 خروجی اصلی حاصل از به‌کارگیری سیستم یادگیری الکترونیک شامل پشتیبان یادگیری، ایجاد ارتباط با سایرین (ساختار اجتماعی) و عملکرد آموزشی با لحاظ نمودن نقش تعدیل گر انطباق‌پذیری ادراک‌شده مورد بررسی قرار گرفته است. جامعه آماری این پژوهش شامل دانشجویان دانشگاه مهرالبرز است که در حال حاضر از سیستم یادگیری الکترونیکی استفاده می­نمایند. نتایج حاصل از این پژوهش بیانگر ارتباط مثبت و مستقیم فی‌مابین به‌کارگیری سیستم یادگیری الکترونیک و تمامی خروجی­های حاصل از آن است. همچنین، نقش تعدیل گر عامل انطباق‌پذیری ادراک‌شده در این پژوهش مورد تائید قرار گرفته است.
    کلید واژگان
    یادگیری الکترونیک
    پشتیبان یادگیری
    ساختار اجتماعی
    عملکرد آموزشی
    انطباق‌پذیری ادراک‌شده

    شماره نشریه
    24
    تاریخ نشر
    2018-08-23
    1397-06-01
    ناشر
    دانشگاه علامه طباطبائی
    Allameh Tabataba’i University
    سازمان پدید آورنده
    استادیار، عضو هیئت‌علمی، موسسه آموزش عالی مهر البرز، تهران.
     کارشناسی ارشد، مدیریت فناوری اطلاعات، موسسه آموزش عالی مهر البرز، تهران.
    کارشناسی ارشد، مدیریت فناوری اطلاعات، موسسه آموزش عالی مهر البرز. (نویسنده مسئول)؛ a_ashrafy@yahoo.com

    شاپا
    1735-112X
    2538-2527
    URI
    https://dx.doi.org/10.22054/ims.2018.8894
    http://ims.atu.ac.ir/article_8894.html
    https://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/303074

    مرور

    همه جای سامانهپایگاه‌ها و مجموعه‌ها بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌هااین مجموعه بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌ها

    حساب من

    ورود به سامانهثبت نام

    آمار

    مشاهده آمار استفاده

    تازه ترین ها

    تازه ترین مدارک
    © کليه حقوق اين سامانه برای سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران محفوظ است
    تماس با ما | ارسال بازخورد
    قدرت یافته توسطسیناوب