نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorروحانی, سعیدfa_IR
dc.contributor.authorزارع رواسان, احدfa_IR
dc.contributor.authorدیلمی, هماfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-09T06:28:20Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-30T06:28:20Z
dc.date.available1399-07-09T06:28:20Zfa_IR
dc.date.available2020-09-30T06:28:20Z
dc.date.issued2015-08-23en_US
dc.date.issued1394-06-01fa_IR
dc.date.submitted2016-01-31en_US
dc.date.submitted1394-11-11fa_IR
dc.identifier.citationروحانی, سعید, زارع رواسان, احد, دیلمی, هما. (1394). عوامل کلیدی موفقیت پیاده سازی سیستم مدیریت فرایند کسب و کار. مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند, 3(12), 53-76.fa_IR
dc.identifier.issn1735-112X
dc.identifier.issn2538-2527
dc.identifier.urihttp://ims.atu.ac.ir/article_1960.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/303003
dc.description.abstract‎ با رشد سازمان ها و پیچیده شدن فرآیندهای کسب­و­کار، مدیریت و کنترل آن­ها از اهمیت بیشتری نسبت به قبل برخوردار می­باشد. بر این مبنا داشتن یک رویکرد مدیریت فرایند کسب­و­کار قوی در سازمان­ها، حائز اهمیت است. از آنجا که سیستم­های مدیریت فرآیندهای کسب­و­کار، سیستم­هایی الکترونیکی هستند که برای پشتیبانی، نظارت و مدیریت فرآیندها و فعالیت­های مختلف سازمان استفاده می­شوند، بنابراین به منظور جلوگیری از اتلاف منابع ارزشمند در پیاده­سازی سیستم مدیریت فرایند کسب­وکار و مهم­تر از آن حفظ سازمان در برابر مخاطرات احتمالی پیاده­سازی این سیستم، لازم است قبل از هر اقدامی، از عواملی که در پیاده­سازی آن ضروری است، آگاهی کامل داشته باشیم. بدین منظور پژوهش حاضر با هدف ارائه مدل "عوامل کلیدی موفقیت پیاده­سازی سیستم مدیریت فرایند کسب­وکار" انجام گرفته است. بر این ­اساس، در ابتدا، 34 عامل کلیدی شناسایی شده و در قالب پرسشنامه، به منظور تعیین اهمیت و اولویت آنها در میان اعضای جامعه آماری تحقیق توزیع گردید. جامعه آماری این پژوهش، شامل مدیران و کارشناسان، تامین­کننده و پیاده­­کنندگان فناوری اطلاعاتی هستند که در زمینه مشاوره و یا پیاده‌سازی سیستم مدیریت فرایند کسب‏وکار دارای سابقه اجرایی پژوهشی حداقل 3 ساله می‌باشند که 128 پرسشنامه معتبر از این خبرگان جمع آوری شده است. در نهایت با استفاده از روش تحلیل عاملی اکتشافی، 27 عامل کلیدی استخراج و در پنج گروه "مدیریتی"، "سازمانی"، "فرایندی"، "انسانی" و "فنی" به ترتیب اولویت و اهمیت قرار گرفتند. مدل حاصل از این پژوهش می­تواند به تامین­کنندگان و بکارگیرندگان سیستم مدیریت فرایند کسب­وکار جهت موفقیت در روند پیاده­سازی این سیستم و مقابله با بحران­های احتمالی یاری رساند.fa_IR
dc.format.extent654
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه علامه طباطبائیfa_IR
dc.publisherAllameh Tabataba’i Universityen_US
dc.relation.ispartofمطالعات مدیریت کسب و کار هوشمندfa_IR
dc.relation.ispartofIT Management Studiesen_US
dc.subjectمدیریت فرایند کسب و کارfa_IR
dc.subjectسیستم مدیریت فرایند کسب وکارfa_IR
dc.subjectعوامل کلیدی موفقیت سیستم مدیریت فرایند کسب وکارfa_IR
dc.titleعوامل کلیدی موفقیت پیاده سازی سیستم مدیریت فرایند کسب و کارfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.contributor.departmentاستادیار، دانشکده مدیریت، دانشگاه تهرانfa_IR
dc.contributor.departmentدانشجوی دکتری مدیریت فناوری اطلاعات، دانشکده مدیریت و حسابداری، دانشگاه علامه طباطبائیfa_IR
dc.contributor.departmentکارشناس ارشد مهندسی فناوری اطلاعات، دانشگاه مهرالبرز تهرانfa_IR
dc.citation.volume3
dc.citation.issue12
dc.citation.spage53
dc.citation.epage76


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد