دوره 6, شماره 21

 

ارسال های اخیر

  • طراحی مدلی جهت ارزیابی توسعه داشبورد سازمانی با منطق هوش تجاری در سازمان‌ها 

    هاشمی, سید علی‌اکبر؛ الوداری, حسن؛ دارایی, محمدرضا؛ رازینی, روح‌الله (دانشگاه علامه طباطبائیAllameh Tabataba’i University, 2017-09-23)
    داشبورد سازمانی، ابزاری است غنی از شاخص‌ها، گزارش‌ها و نمودارها که به‌صورت پویا عمل کرده تا مدیران با استناد به آن بتوانند در هرلحظه عملکرد سازمان را مشاهده نمایند. لیکن جهت بهره‌ور شدن داده‌ها، استفاده از منطق هوش ...

  • جایگاه کتاب و کتابخوانی در سایت تبیان با رویکرد متن‌کاوی و تحلیل شبکه‌های اجتماعی 

    کشاورزیان, سلما؛ براردخت, حوریه (دانشگاه علامه طباطبائیAllameh Tabataba’i University, 2017-09-23)
    در این پژوهش با تمرکز بر روی مقوله مطالعه، سایت موسسه فرهنگی و اطلاع‌رسانی تبیان با استفاده از خوشه‌بندی موضوعی مورد متن‌کاوی دقیق قرار گرفته است. با استفاده از روش خوشه‌بندی موضوعی و متن‌کاوی، ضمن مشخص نمودن خوشه‌های ...

  • ارائه مدلی جهت دسته‌بندی احساسات خریداران کتاب با استفاده از رویکرد ترکیبی 

    عباسی, فاطمه؛ سهرابی, بابک؛ مانیان, امیر؛ خدیور, آمنه (دانشگاه علامه طباطبائیAllameh Tabataba’i University, 2017-09-23)
    در سال­های اخیر رشد شبکه­های اجتماعی و به‌تبع آن افزایش فزاینده محتوای این شبکه­ها باعث شده است تا افراد برای خرید و استفاده از محصولات، خدمات و یا حتی انتخاب­های سیاسی خود از نظرات سایر افراد برای تصمیم­گیری استفاده ...

  • شناسایی و اولویت‌بندی کاربردهای شبکه کاوی در تجارت الکترونیکی 

    روحانی, سعید؛ امیریان, سمانه؛ محمدیان, ایوب (دانشگاه علامه طباطبائیAllameh Tabataba’i University, 2017-09-23)
    امروزه اطلاعات موجود در شبکه‌های اجتماعی از ارزش بسیاری برخوردارند و مبنای توسعه‌ی کسب‌و‌کارها هستند. هدف این تحقیق ارائه‌ی چارچوبی است که بتواند کاربردهای حاصل از تحلیل شبکه‌های اجتماعی را در تجارت الکترونیک ارائه کند. ...