دوره 6, شماره 21
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
طراحی مدلی جهت ارزیابی توسعه داشبورد سازمانی با منطق هوش تجاری در سازمانها
(دانشگاه علامه طباطبائیAllameh Tabataba’i University, 2017-09-23)داشبورد سازمانی، ابزاری است غنی از شاخصها، گزارشها و نمودارها که بهصورت پویا عمل کرده تا مدیران با استناد به آن بتوانند در هرلحظه عملکرد سازمان را مشاهده نمایند. لیکن جهت بهرهور شدن دادهها، استفاده از منطق هوش ...
-
جایگاه کتاب و کتابخوانی در سایت تبیان با رویکرد متنکاوی و تحلیل شبکههای اجتماعی
(دانشگاه علامه طباطبائیAllameh Tabataba’i University, 2017-09-23)در این پژوهش با تمرکز بر روی مقوله مطالعه، سایت موسسه فرهنگی و اطلاعرسانی تبیان با استفاده از خوشهبندی موضوعی مورد متنکاوی دقیق قرار گرفته است. با استفاده از روش خوشهبندی موضوعی و متنکاوی، ضمن مشخص نمودن خوشههای ...
-
ارائه مدلی جهت دستهبندی احساسات خریداران کتاب با استفاده از رویکرد ترکیبی
(دانشگاه علامه طباطبائیAllameh Tabataba’i University, 2017-09-23)در سالهای اخیر رشد شبکههای اجتماعی و بهتبع آن افزایش فزاینده محتوای این شبکهها باعث شده است تا افراد برای خرید و استفاده از محصولات، خدمات و یا حتی انتخابهای سیاسی خود از نظرات سایر افراد برای تصمیمگیری استفاده ...
-
شناسایی و اولویتبندی کاربردهای شبکه کاوی در تجارت الکترونیکی
(دانشگاه علامه طباطبائیAllameh Tabataba’i University, 2017-09-23)امروزه اطلاعات موجود در شبکههای اجتماعی از ارزش بسیاری برخوردارند و مبنای توسعهی کسبوکارها هستند. هدف این تحقیق ارائهی چارچوبی است که بتواند کاربردهای حاصل از تحلیل شبکههای اجتماعی را در تجارت الکترونیک ارائه کند. ...



