مرور دوره 6, شماره 23 بر اساس موضوع "رفتار مصرف کننده"

  • عوامل مؤثر بر پذیرش سیستم سفارش غذای آنلاین از دیدگاه مشتریان 

    خدادادحسینی, سید حمید؛ اسداللّهی, محمدرضا (دانشگاه علامه طباطبائیAllameh Tabataba’i University, 2018-05-22)
    درحالی‌که تجارت الکترونیک به‌سرعت در حال رشد است صنعت غذا نیز جایگاه خود را در این محدوده در حال رشد پیداکرده است. امروزه با مطرح‌شدن الگوهای جدید کسب‌وکار، تعاریف سنتی بازاریابی دگرگون‌شده است. بازاریابی یکی از سیستم‌های ...