مرور دوره 6, شماره 22 بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 3 از 3
-
تأثیر شبکه های اجتماعی بر کارآفرینی دیجیتالی در شرکتهای دانشبنیان
(دانشگاه علامه طباطبائیAllameh Tabataba’i University, 2018-02-20)با توجه به اینکه در دنیای رقابتی امروز، افزون بر عوامل اقتصادی، عوامل اجتماعی نیز میتواند بر کسبوکارهای تأثیرگذار باشند؛ شبکههای اجتماعی بهمنزله یک مشخصه اجتماعی، نیروی محرکه و پایهای، برای انسجام اجتماعی در ...
-
ارزیابی و رتبهبندی مؤلفههای کیفیت خدمات الکترونیک مؤثر بر رضایتمندی و قصد استفاده مشتریان
(دانشگاه علامه طباطبائیAllameh Tabataba’i University, 2018-02-20)امروزه پایش و سپس بهبود کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک ازجمله عوامل بسیار مهم در ایجاد مزیت رقابتی برای بانکها در رضایتمندی و قصد استفاده مشتریان است. با عنایت به گسترش روزافزون رقابت بین بانکها، ارتقای کیفیت خدمات ...
-
انتخاب ویژگیهای بهینه بهمنظور تعیین ریسک اعتباری مشتریان بانکی
(دانشگاه علامه طباطبائیAllameh Tabataba’i University, 2018-02-20)ریسک اعتباری که به معنی احتمال عدم بازپرداخت تعهدات توسط مشتریان در سررسید تعبیر میشود بهعنوان یکی از عوامل ورشکستگی مؤسسات مالی قلمداد میشود. بدین منظور از تکنیکهای دادهکاوی نظیر شبکه عصبی، درخت تصمیم، ...



