مرور دوره 3, شماره 12 بر اساس عنوان
در حال نمایش موارد 1 - 4 از 4
-
تأثیر مدیریت دانش در موفقیت "مدیریت ارتباط با مشتری" با در نظر گرفتن اثرات واسطه ای عوامل سازمانی (مورد مطالعه : بانک ملی ایران) ر
(دانشگاه علامه طباطبائیAllameh Tabataba’i University, 2015-08-23)پژوهش حاضر به بررسی تأثیر مدیریت دانش در موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری با در نظر گرفتن اثرات عوامل سازمانی به عنوان عامل واسطه ای پرداخته است. نوع تحقیق کاربردی بوده و از بعد روش، توصیفی- پیمایشی است. جامعه آماری پژوهش، ...
-
رابطه کنترل سازمانی ادراک شده و ترس از مجازات، با وقت گذرانی اینترنتی کارکنان در محیط کار (مورد مطالعه: گروه صنعتی ایران خودرو)
(دانشگاه علامه طباطبائیAllameh Tabataba’i University, 2015-08-23)فعالیت هایی از قبیل استفاده از شبکه های اجتماعی، استفاده از وبلاگ ها و پادکست ها، دانلود و آپلود محتوا و خرید آنلاین و... در محیط کار را می توان تحت عنوان "وقت گذرانی اینترنتی"، مفهوم سازی نمود. اینگونه رفتارها پیامدهای ...
-
رویکردی نوین به منظور کشف و تجزیه وتحلیل دانش پدیده های استثنایی با استفاده از داده کاوی
(دانشگاه علامه طباطبائیAllameh Tabataba’i University, 2015-08-23)منطق یادگیری ازاستثنائات چالشی قابل توجه در حوزه دادهکاوی است. استثنائات پدیدههای نادری هستند که رفتاری مثبت و متفاوت از الگوهای اصلی و مورد انتظار موجود در پایگاهداده از خود بروز می دهند. ایجاد چارچوبی کارا برای ...
-
مرور سیستماتیک و جهت گیری آتی پژوهش ها در حوزه مراکز رشد مجازی کسب وکار
(دانشگاه علامه طباطبائیAllameh Tabataba’i University, 2015-08-23)گسترش روزافزون اینترنت و ظهور ایده های خلاقانه در این حوزه، اهمیت حمایت از سازمان های مجازی را افزایش می دهد. مراکز رشد مجازی از ابزارهای رشد اقتصادی محسوب میشوند که نقش بسزایی در توسعه کسبوکارهای نوپا به ویژه در حوزه ...



