دوره 1, شماره 1
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
بررسی و مقایسه سطح آمادگی الکترونیکی سازمان مورد مطالعه: دو موسسه مالی و بازرگانی ر
(دانشگاه علامه طباطبائیAllameh Tabataba’i University, 2012-11-21)با وجود ساختارهای گوناگون فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و قانونی، اکثر جوامع و سازمانها با چالشهای متفاوتی در توسعه و کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات(فاوا) مواجه هستند. به همین دلیل ارائه راهکارهایی برای به کارگیری بهینه ...
-
مدلی برای پذیرش یادگیری الکترونیکی در دانشگاههای ایران
(دانشگاه علامه طباطبائیAllameh Tabataba’i University, 2012-11-21)هدف اصلی نوشتار حاضر، ارائه و ارزیابی یک مدل مفهومی از پذیرش یادگیری الکترونیکی در دانشگاههای ایران است که با توجه به ماهیت آن با روش پژوهشی توصیفی و پیمایشی انجام یافته است. مدل مفهومی پژوهش با بررسی مدلهای موجود و با ...
-
امکان سنجی شکل گیری سیستمهای اطلاعاتی یکپارچه تحت وبدر سازمانهای ایرانی
(دانشگاه علامه طباطبائیAllameh Tabataba’i University, 2012-11-21)امروزه شرکتهای رو به توسعه دریافتهاند که فناوری ارتباطات واطلاعات تا چه میزان جهت برقراری ارتباط و هماهنگی بینذینفعان و بخشهای مختلف سازمان موثرند. در این بین، سیستمهای اطلاعاتی یکپارچه تحت وب از جایگاه ویژهای ...
-
دلایل شکست سیستمهای اطلاعاتی رایانه ای سازمانهاو مؤسسات پولی و بانکی کشور ر
(دانشگاه علامه طباطبائیAllameh Tabataba’i University, 2012-11-21)تأثیر عوامل مدیریت، سازمان و تکنولوژی بر شکست و یا موفقیت سیستمهای اطلاعاتی در سازمانها و نهادهای کشور از جمله مسایل و موضوعاتی است که همواره محققان سیستمهای اطلاعاتی و تکنولوژی اطلاعات به آن پرداختهاند.این تحقیق کاربردی ...
-
شناسایی و اولویت بندی الزامات مهم در تدوین ره نگاشت فناوری توسعه نرم افزارهای متن باز در ایران
(دانشگاه علامه طباطبائیAllameh Tabataba’i University, 2012-11-21)با توجه به گسترش روزافزون نرم افزارهای متن باز در سالهای اخیر به ویژه در کشورهای در حال توسعه، تدوین ره نگاشتی جامع جهت توسعه این نرم افزارها در کشور ضروری به نظر میرسد. تحقیق حاضر به شناسایی و اولویت بندی عوامل مهمی که ...
-
بررسی و تعیین موانع گسترش تجارت سیار در ایران
(دانشگاه علامه طباطبائیAllameh Tabataba’i University, 2012-11-21)تجارت سیار در واقع"استفاده از فناوریهای بیسیم به منظور فراهم نمودن خدمات شخصی، مکان محور و آسان برای مشتریان، کارمندان و شرکا" است . در این پژوهش موانع کاربردی، شبکه، زیرساختاری، مکانی، امنیتی، فنی و اخلاقی و قانونی تجارت ...



